Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:783740
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    6
  АННОТАЦИЯ    7
  IEVADS    8
1.  UZŅĒMUMA TĒLA VEIDOŠANA JEB REPUTĀCIJAS MENEDŽMENTS    10
1.1.  Uzņēmuma tēls un logotips    10
1.2.  Gudvila vērtības novērtējums un zīmola aizsardzība    11
1.3.  Zīmola kontrole un uzraudzība    12
1.1.1.  Likums „Par preču zīmēm un ģeogrāfiskām norādēm”    12
1.1.2.  ISO 10668:2010    13
1.4.  Zīmola aizsardzība    15
1.5.  Firmas stils    17
1.6.  Uzņēmuma reputācijas stratēģijas    19
1.7.  Notikumu mārketings – reputācijas nostiprināšanai    20
2.  APTAUJAS UN SIA „KSAVERS” UZŅĒMUMA TĒLA ANALĪZE    26
2.1.  SIA „Ksavers” darbības apraksts    26
2.2.  Uzņēmuma Logotips    28
2.3.  SIA „KSAVERS” ATPAZĪSTAMĪBA    29
3.  SIA „KSAVERS” LOGOTIPA IZVEIDE    33
3.1.  Idejas rašanās    33
3.2.  Logotipa izstrādes pamatprincipi    33
3.3.  Logotipa varianti    34
3.4.  Piemērotākā logotipa izvēle    39
3.5.  Ekspertu vērtējums    42
3.6.  Jaunizveidotā logotipa pielietojums    43
  SECINĀJUMI    45
  PRIEKŠLIKUMI    47
  DARBĀ IZMANTOTO TERMINU SARAKSTS    3
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    48
  PIELIKUMI    50
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma tēla sastāvdaļas ir: vadības tēls, personāla imidžs, sociālais tēls, produkta tēls, korporatīvā kultūra, firmas stils un bizness kā organizācijas tēla sastāvdaļa.
2. Firmas stils ir kombinējamo elementu komplekss, kas kalpo, lai identificētu vai izveidotu noteiktu imidžu, vai korporatīvās kultūras sistēmu. Tas var iekļaut sevī preču zīmi, šriftu, firmas krāsu gammu, saukli.
3. Kopš 2010. gada 13.augustā pieņemts Zīmola vērtības novērtēšanas standarts ISO 10668:2010, kurā minēts, ka zīmola vērtību drīkstēs noteikt tikai sertificēti uzņēmumi.
4. Zīmola novērtēšana pēc Gudvila metodes ir viena no populārākajām pasaulē, ko izvēlas tieši lielās kompānijas. To vērtību nosaka 2 veidos: no liekās peļņas pozīcijas un pēc pārdošanas apjoma.
5. Ir piecas pamatlietas, ko izdala zīmola aizsardzībai: tirdzniecības zīme, ražošanas paraugs, izgudrojums, autortiesības un konkurences godīgums.
6. Uztveres ātrumam ir liela nozīme izstrādājot logotipu, lai potenciālais klients paskatoties dažas sekundes spētu uztvert vajadzīgo informāciju.
7. SIA „Ksavers” izmanto uzņēmuma reputācijas stratēģiju „Produkts – mūsu lepnums”, kur svarīgākais uzņēmumā ir tas ko uzņēmums piedāvā.
8. Uzņēmums neveido sakarus ar sabiedrību kā sponsorēšana, labdarība, reklāmas, atlaides, dāvanas utt., kas neveicina tā tēla jeb prestiža celšanos.
9. SIA „KSAVERS” ir nozīmīgs konkurents ne tikai Jēkabpils apkārtnē, bet arī starp A6 un A12 šosejas sabiedriskās ēdināšanas iestādēm un moteļiem 60 km rādiusā.
10. Uzņēmuma SIA „Ksavers” logotips izveidots 2003. gadā, kad uzņēmums paplašinājās, uzbūvējot jaunu ēku un piedāvāja jaunu pakalpojumu – cilvēku izmitināšanu.
11. No autora veiktās aptaujas:
11.1. Uzņēmumu atpazīst 65% respondentu, no kuriem 48% ir apmeklējuši uzņēmumu.
11.2. Izvēloties sabiedriskās ēdināšanas iestādi 34% gadījumos noteicošais faktors ir garša.
11.3. Vienā pirkuma reizē klienti atstāj no 1.50 Ls līdz pat vairāk kā 5 latu. Vidējā vienā reizē atstātā summa sabiedriskās ēdināšanas iestādē ir 3.32Ls. Tātad tas ir vairāk par 1.06Ls nekā uzņēmumā SIA „Ksavers” vidējā pirkuma vērtība.
11.4. Esošais logotips, neasociējas ar sabiedriskās ēdināšanas iestādi vai moteli, bet ar intīmpakalpojumu sniedzēju.
12. Pasaulē ir ļoti maz pārdodamo logotipu, taču ļoti veiksmīgi izstrādāts pārdodamais logotips spēj sevi virzīt tirgū, bez lielu līdzekļu iegūldīšanas produkta virzīšanai tirgū.
13. Konkrētajā gadījumā logotipa nomaiņa vairāk saistīta ar tēla nostiprināšanos kopējā tirgū un vēlāk ar pārdošanas apjomu palielināšanos;
14. No ekspertu intervijām autors secina, ka izvērtējot logotipu svarīgi ir:
14.1. Izvēlēties tādu logotipu, kas būtu viegli nolasāms gan mazā, gan lielā formātā, gan krāsains, gan melnbalts, tad arī būs iespēja iespiest tipogrāfijā.
14.2. Lai tas radītu pareizas asociācijas un nemaldinātu pircējus par uzņēmuma darbību un piedāvāto produktu.
14.3. No aptaujātiem tālbraucējiem, motociklistiem un autobusu šoferiem parasti neviens nepievērš uzmanību uzņēmuma nosaukumam un viņu logotipam, tiem svarīgākais ir cena, garša un porcijas lielums.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация