Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:777606
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.09.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 53 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    9
1.1.  Tehnoloģiju, interneta un mobilo telefonu attīstība    9
1.2.  Sociālo mediju attīstība    13
1.3.  Biznesa un mārketinga ienākšana sociālajos tīklos    14
1.4.  Facebook un digitālais mārketings    15
1.5.  Tirgus un pircēju segmentēšana    16
1.6.  Mērķauditorijas sasniegšana un rīcība sociālajos tīklos    19
1.7.  Divvirziena komunikācija, zīmols un tēls    21
1.7.1.  Klausa Mertena tēla veidošanās teorija    24
2.  METODOLOĢIJA    28
2.1.  Kvalitatīvā pieeja pētniecībā    28
2.2.  Kontentanalīze    29
2.3.  Daļēji strukturētā padziļinātā intervija    30
2.4.  Kvantitatīvā pieeja pētniecībā    31
2.5.  Anketēšana    32
2.6.  Čārlza Osguda semantiskā diferenciāļa skala    33
2.7.  Pētījuma plāns    34
3.  EMPĪRISKĀ DAĻA    36
3.1.  Uzņēmuma “Digital Journey” Facebook lapas raksturojums    36
3.2.  Digital Journey Facebook lapas kvalitatīvā kontentanalīze ierakstiem laika posmā no 2019.gada 1.novembra līdz 2020.gada 1.martam    37
3.3.  Facebook lietotāju anketēšanas rezultāti    43
3.3.1.  Aptaujāto sociālo demogrāfiskie dati    50
3.4.  Daļēji strukturētā padziļinātā intervija ar Digital Journey valdes priekšsēdētāju Jāni Birģeli    51
  DISKUSIJA UN SECINĀJUMI    54
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    58
  PIELIKUMI    60
Фрагмент работы

DISKUSIJA UN SECINĀJUMI
Empīriskajā daļā iegūtie rezultāti liecina par to, ka ne tikai konkrēti Digital Journey, bet ikviena uzņēmuma izvirzītie mērķi un redzējums var atšķirties no tā, kā uzņēmumu uztver tā galvenā mērķauditorija. Mūsdienās tehnoloģijas ir attīstījušās tik ļoti, ka cilvēks ir tikai pāris klikšķu attālumā no sērfošanas digitālajā vidē vairāku stundu garumā jebkurā diennakts laikā un gandrīz no jebkuras vietas pasaulē. Ņemot vērā faktu, ka katram cilvēkam interneta lietošanas laiks un izvēlētie lietošanas rīki ir ļoti atšķirīgi, uzņēmumiem, kuri vēlas popularizēt savus piedāvātos produktus vai pakalpojumus, ir jāspēj sasniegt sava mērķauditorija un pielāgoties tai. Tajā skaitā arī uzņēmumam Digital Journey.
Tāpat nozīmīgi ir analizēt to, vai izvirzītajai mērķauditorijai patiešām būs interese par piedāvāto produktu vai pakalpojumu. Šajā gadījumā anketas rezultāti liecina, ka gandrīz puse no respondentiem pat nav ieinteresēti dzirdēt vairāk par Digital Journey pēc pirmās iepazīšanās ar to, kas ir salīdzinoši negatīvs rādītājs un nozīmē, ka uzņēmuma Digital Journey izvirzītajai mērķauditorijai būtu jābūt specifiskākai vai arī nepieciešams izmantot citādākus paņēmienus, lai izvirzīto mērķauditoriju uzrunātu un ieinteresētu.
Bakalaura darba empīriskās daļas ietvaros veiktajā intervijā atklājas, ka digitālā mārketinga eksperts Jānis Birģelis uzskata, ka arī citiem speciālistiem, kuri strāda mūsdienīgās jomās, būtu jābūt pastiprinātai interesei par digitālo mārketingu. To apstiprina arī veiktā anketēšana, tomēr pētījums liecina, ka ar interesi par digitālo mārketingu nav pietiekami, lai mērķauditorija patiešām izvēlētos apmeklēt Digital Journey piedāvātos digitālā mārketinga kursus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация