Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:633163
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 100 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Kopīga darba raksturojums vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    8
1.1.  Pedagoģiskais process vispārējās pirmsskolas izglītības iestādēs    8
1.2.  Pedagoģiskais process speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    12
1.3.  Izglītības iestādes organizācijas kultūras nozīmē kopīga darba kvalitātes nodrošināšanai    17
1.4.  Izglītības iestādes darba un mācību vides riska faktori    20
1.5.  Kopīgā darba raksturojums    22
1.6.  Kopīgā darba efektivitātes kritēriji pirmsskolas izglītības iestādē    27
1.7.  Vadītāja loma komandas veidošanā vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    33
2.  Pētījuma rezultāti    37
2.1.  Pētījuma metodes un norises raksturojums    37
2.2.  Vispārējo pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu attieksme pret kopīgo darbu un sadarbību ar vadītāju    41
2.3.  Speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs pedagogu attieksme pret kopīgo darbu un sadarbību ar vadītāju    46
2.4.  Kopīga darba vērtējumu salīdzinājums vispārējās un speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs    50
  Secinājumi    53
  Priekšlikumi    55
  Literatūras un avotu saraksts    58
  Pielikums    65
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Pirmsskolas izglītības iestādei un pedagogiem ir uzlikta atbildība par bērna vispusējās attīstības sākumposmu, par viņa personības veidošanu un sociālo prasmju kopumu, no kuru esamības un kvalitātes atkarīga tālākā bērna dzīves kvalitāte, tāpēc pedagoģiskā darba kvalitāte ietekmē katra indivīda tālāko dzīves kvalitāti.
2. Speciālās pirmsskolas izglītības iestādēs skolotājiem nepieciešams ne tikai speciālas zināšanās par personām ar speciālām vajadzībām , bet ari pozitīva attieksme pret visiem izglītojamiem un sadarbības prasme. Bērna zināšanu, prasmju un attieksmju veidošana atkarīga no diagnozes un veselības pakāpes, respektīvi – no bērna dotumiem no vienas puses un no pedagogu komandas kompetences, saliedētības, kopējo mērķu izpratnes un no izvēlētā kopīgā darba modeļa.
3. Pedagoģiskā darba kvalitāti ietekmē bērnu dotumi, pedagoga personība, izglītības iestādes vides kultūras tips un darba vides riski un vadītāja kompetence.
4. Kopīgs darbs ir gan grupas gan komandas darbs, kopīgā darba formu izvēlas vadītājs atkarībā no mērķiem un plānotiem rezultātiem. Veidojot stipru komandu, ir iespējams sasniegt sinerģijas efektu, kas būtiski var uzlabot pedagoģiskā darba kvalitāti..
5. Pētījuma dati liecina, ka vispārējās pirmsskolas izglītības iestādēs pedagogu attieksme pret kopīgu darbu ir negatīva, pedagogus neapmierina vadītāja un kolektīva atbalsta kvalitāte, darba organizācija un viņi jūtas nedroši darba kolektīvā.
6. Darbinieku negatīva attieksme pret vadītāja kompetenci, darba organizāciju un komunikācijas kvalitāti izglītības iestādē ietekmē viņu spriedumus par visu kopīgu darbu, un tas tiek novērtēts zemu, darbinieki nejūtas piederīgi.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,98 €
Комплект работ Nr. 1376740
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация