Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
2,79 (13%)
Со скидкой*:
18,69
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:122441
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 71 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2013.g. - 2014.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Ievads    5
1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par radošo darbību    7
1.1.  Radošās darbības būtība    7
1.2.  Radošās darbības attīstība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem    10
1.3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    19
2.  Literāro darbu nozīme bērnu personības veidošanā    27
2.1.  Bērnu literatūras raksturojums    27
2.3.  Literārie darbi - bērnu radošās aktivitātes atraisītāji un sekmētāji    34
3.  Bērnu radošās darbības izpēte literāro darbu iepazīšanas procesā (praktiskā daļa)    42
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    42
3.2.  Vecāku un pedagogu anketēšanas rezultātu analīze    43
3.3.  Praktiskais darbs ar bērniem, pētījuma rezultātu analīze    56
  Secinājumi    68
  Izmantotā literatūra un informācijas avotu saraksts    69
  Pielikums    73
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Radoša darbība ir process, kurā ar izdomas, iztēles palīdzību tiek veidots kaut kas jauns, oriģināls, sākotnējā jeb primārā kreativitāte, dēvēta arī par vispārīgo kreativitāti, ir vispārīga spēja uz jaunradi, kas attīstītās bērniem 6-7 gadu vecumā.
2. Pedagoģiskais process pirmsskolā ir vērsts uz katra bērna interešu ievērošanu un intelektuālo spēju attīstīšanu. Izziņas procesi kļūst pamazām sarežģītāki, bagātinoties arī ar radošās darbības, dzīves un loģisko pieredzi. Rodas interese patstāvīgi izteikt savu individuāli radītu variantu, aug vēlēšanās vizuāli realizēt savas domas, savu attieksmi. Bērna radošās darbības attīstībā liela nozīme ir tam, lai starp izziņas procesiem, kas nodrošina ieceres rašanos un ieceres praktisko realizāciju pastāvētu līdzsvars.
3. Literatūra ir viens no tiem mākslas veidiem, kas bērniem pieejams un saprotams visātrāk, literatūras uzdevums ir ne tikai iepazīstināt bērnus ar pasauli un norisēm tajā, bet arī mācīt viņus just līdzi un izjust, kā arī atraisīt bērnu iztēli, fantāziju, līdz ar to- sekmēt radošumu.
Literārais darbs tiek uztverts saistībā ar katra bērna individualitāti, jo bagātina priekšstatus, emocionālo pieredzi un attīsta iztēli. Pedagoga darbībai jāierosina bērnus meklēt jaunus, neparastus risinājumus, redzēt kaut ko savādāku.
4. Gandrīz visi vecāki uzskata, ka bērnus nepieciešams iepazīstināt ar literārajiem darbiem un tiem ir noteicošā loma bērnu radošuma attīstībā. Lielākā daļa pedagogu darba procesā izmanto literāros darbus un ar dažādiem uzvedinošiem jautājumiem spēj ievirzīt bērnu radošo darbību. Izmantojot individuālu pieeju bērniem un dažādas metodes, iespējams veicināt bērnu radošuma attīstību.
5. Pētījuma rezultātā redzams, ka lielākajai daļai no bērniem radošums ir attīstījies ļoti augstā līmenī, viņi spēj radīt jaunus tēlus un likt tiem darboties dažādās situācijās.
6. Pētījuma gaitā apstiprinājās izvirzītā hipotēze, ka vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā būs veiksmīga, ja pedagogs ievēros bērnu attīstības līmeni, ja literārie darbi tiks atlasīti, ievērojot bērnu intereses un literāro darbu iepazīšanas procesā tiks radīta emocionāla pedagoģiskā vide.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,67 €
Комплект работ Nr. 1355613
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/122441

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация