Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
21,48
Экономия:
3,65 (17%)
Со скидкой*:
17,83
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:176609
Оценка:
Опубликованно: 14.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 53 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2009.g. - 2013.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotation    5
  Ievads    5
1.  Vērtības pedagogu, psihologu, filozofu atziņās vai skatījumā    8
1.1.  Vērtību vispārīgs raksturojums    8
1.2.  Tikumiskās vērtības – vienas no pamatvērtībām    11
2.  Literārie darbi - tikumisko vērtību izpratnes veidotāji bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā    15
2.1.  Bērnu literatūras vispārīgs raksturojums    15
2.2.  Tikumiskās vērtības literārajos darbos    19
2.3.  Literāro darbu uztvere vecākajā pirmsskolas vecumā    25
2.4.  Tikumisko vērtību izpratnes veidošanās pasaku ietekmē bērniem vecākajā pirmsskolas vecumā    30
3.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās izpēte literāro darbu iepazīšanas procesā (praktiskais pētījums)    40
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais apraksts    40
3.2.  Pētāmās grupas apraksts    41
3.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    47
3.4.  Aptauja pieaugušajiem    67
  Secinājumi    74
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    76
  Pielikumi    79
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Vērtības ir objekti, kas nodrošina pastāvīgu pārliecību par rīcības vai mērķa prioritāti, salīdzinot ar citu mērķi vai rīcības veidu. Vērtības ir viena no sabiedrības morālo attiecību izpausmes formām. Analizējot literatūru par vērtībām atklājas, ka cilvēks jau senā pagātnē centās iztekt dažādas vērtību pakāpes. Tā pakāpeniski vērtība kļuva kā jēgpilnais un saprātīgais, pēc kā katrs no mums vairāk vai mazāk tiecas. Iepazīstoties ar dažādu autoru (A. Milts, M. Kūle, I. Freiberga, T. Zinkeviča- Jevstigņejeva, I.Gēbele, G. Breslavs, R.Purmale, I. Jurgena, A. Špona, H.Gudjons, J. Pujats, I. Beļickis, A. Rubenis u.c.) atziņām par vērtībām, var teikt, ka tās ir apveltītas ar dzīves spēku, kas pārveido daudzas cilvēka vajadzības un intereses. Personību nosaka tās vērtību sistēma, kādā hierarhijā tās atrodas, kāda ir to prioritāte, un katrs no mums par to ir atbildīgs, jo vērtīborientācijas pamatā ir brīva izvēle.
2. Pirmsskolas vecumā attīstās augstākās jūtas (tikumiskās, estētiskās un intelektuālās), vērtību orientācija un tikumi, izpratne par morāles likumiem un normām. Šajā vecumā bērns spēj uztvert tās vērtības, kuras ir pazīstamas un saprotamas, ar kurām bērns ir saskāries kopš agras bērnības. Tas savukārt ir atkarīgs gan no audzināšanas, gan no vides, kurā bērns aug, un lielā mērā arī no bērna personības attīstības īpatnībām. Tādēļ pieaugušo pozitīvais mērķis ir palīdzēt bērnam veidoties par dzīves mīlošu, aktīvu darbīgu personību, attīstīt savu fizisko Es, sociālo Es, afektīvo Es, garīgo Es, kognitīvo Es.
3. Izzinot vairāku psihologu un pedagogu (D. Lieģeniece, G. Svence, A. Špona, T. Zinkeviča- Jevstigņejeva u.c.) atziņas saistībā ar bērnu morālo attīstību un tās veicināšanas nosacījumiem, atklājas viedokļu un pieeju dažādība. Visu to ņemot vērā, var secināt, ka morālie motīvi šajā vecumā ir kvalitatīvi jauns motivācijas veids, kas nosaka kvalitatīvi jaunu uzvedības tipu. Pedagogu un vecāku pieeja un attieksme šajā procesā ir ļoti svarīga, jo viņi kalpo kā piemērs, ko bērni atdarina. Pedagoģiskajā darbībā, lai veicinātu bērnu tikumisko attīstību, var izmantot dažādas darbības formas un metodes, kā to sekmēt.
4. Bērnu literatūra ir mākslinieciskā literatūra dažāda vecuma bērniem.…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −13,94 €
Комплект работ Nr. 1355621
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/176609

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация