Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:725859
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 46 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  PĒTĪJUMA TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Vizualizēšana kā mācību metode    8
1.2.  Mācīšanas stili un to veidi    11
1.3.  Uztveres un sensoro sistēmu raksturojums    13
1.4.  Sensorās sistēmas    16
1.4.1.  Reprezentatīvo sistēmu kodi    16
1.4.2.  Skolēnu dominējošās sensorās sistēmas noteikšana    19
1.5.  Mācību metodes, kas attīsta vizualizēšanas prasmes    23
1.5.1.  Izskaidrojoši ilustratīvā metode    24
1.5.2.  Reproduktīvā metode    25
1.5.3.  Produktīvā metode    25
1.6.  Algoritmizācija mācību procesā    27
1.7.  Metodiskie paľēmieni vizualizēšanas prasmju attīstībai    29
1.7.1.  Domu karte    29
1.7.2.  Grafiskie informācijas organizētāji    33
1.7.3.  Prezentācijas    36
1.7.4.  Plakāti    38
1.7.5.  Zīmējumi    40
1.8.  Uzskates līdzekļu izmantošana    41
2.  VIZUALIZĒŠANAS METODISKĀS REKOMENDĀCIJAS    42
2.1.  Vienādojumu grafiskā atrisināšana    42
2.3.  Funkciju pētīšana    55
2.4.  Daudzskaldľu šķēlumu konstruēšana    65
3.  PĒTĪJUMA GAITA UN IEGŪTO REZULTĀTU ANALĪZE    84
3.1.  Pētījumā izmantotā metode    84
3.2.  Pedagoģiskā pētījuma mērķis un saturs    84
3.3.  Pētījuma iegūto rezultātu analīze un interpretācija    85
  SECINĀJUMI    98
  LITERATŪRAS SARAKSTS    99
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Darbā tika izpētīts, kā vizualizēšanas metoţu pielietojums var palīdzēt skolēniem paaugstināt skolēnu zināšanu, prasmju un iemaľu apgūšanas kvalitāti. Tika izpētīta psiholoģiski-pedagoģiskā un metodiskā literatūra, kas saistīta ar pētījuma problēmu. Tika izpētītas daţādas mācību materiāla vizualizēšanas metodes un izstrādāti stundu konspekti, kuros galvenais akcents tika likts uz skolēna jaunās mācību vielas vizuālo uztveršanu un vizuālās domāšanas attīstību.
Apkopojot maģistra darba rezultātus var secināt:
1. Literatūras avotos ir ļoti maz informācijas par vizualizēšanas metodēm, to attīstību un pielietojumu mācību procesā.
2. Skolēnu prasmi vizualizēt uzdevumu var attīstīt kā jebkuru citu prasmi.
3. Ja skolēniem mērķtiecīgi attīstīt vizualizēšanas prasmes, tad var panākt to, ka skolēni efektīvāk un ātrāk apgūst jauno vielu. Tā kā labi attīstīta vizualizēšanas prasme ļauj brīvi pāriet no viena informācijas sniegšanas veida uz citu.
4. Pētījuma rezultātā ir sagatavoti un novērtēti metodiskie materiāli, kas varētu būt izmantojami skolēnu vizuālizēšanas prasmju attīstībai matemātikas stundās.
5. Eksperti atzinīgi izvērtēja izveidotus stundas konspektus ar mērķtiecīgi izveidotiem uzdevumiem un gatavi izmantot tos savā darbā. Kā arī eksperti atzīmēja, ka autora piedāvātie uzdevumi pilnībā atbilst mācību saturam.
6. Petījuma mērķis tiek sasniegts un tiek noskaidrots, ka matemātisko objektu vizualizēšana var palīdzēt skolēniem izprast matemātiskos jēdzienus un definīcijas, kā arī pētīt, analizēt un risināt uzdevumus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация