Дипломная
Предпринимательство и право
Управление
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasnie...-
"Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Annotation | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma mērķi | 7 |
1.1. | Misija, vīzija un uzņēmuma darbības mērķi | 7 |
1.2. | Mārketinga darbības mēŗki | 10 |
2. | Reklāmas būtība, mērķi, uzdevumi, veidi un līdzekļi | 15 |
2.1. | Reklāmas nozīme un tās ietekmējošie faktori | 17 |
2.2. | Reklāmas jēdziens, mērķi un uzdevumi | 19 |
2.3. | Reklāmas veidi, līdzekļi un to klasifikācija | 27 |
2.4. | Reklāmdarbības procesa plānošana un novērtēšana | 39 |
2.5. | Reklāmas efektivitātes novērtēšana | 41 |
3. | Vispārējs „Wrigley Scandinavia AB” un košļājamo gumiju tirgus raksturojums | 49 |
4. | Wrigley Scandinavia AB mērķi un reklāmas pasākumu loma to sasniegšanā | 53 |
4.1. | Wrigley Scandinavia AB mērķu apraksts | 53 |
4.2. | Wrigley Scandinavia AB reklāmas pasākumu vērtējums | 55 |
Secinājumi un priekšlikumi | 69 | |
Izmantotā literatūra | 71 |
1.1. Misija, vīzija un uzņēmuma darbības mērķi
Misija.
Katrai organizācijai ir savs pastāvēšanas mērķis vai mērķi pat tad, ja organizācijas vadītāji nav to formulējuši un apzinājuši. Uzņēmuma misija ir sākuma punkts vadītāju darbības plānošanai, uzņēmuma struktūras un funkciju iedibināšanai.
Uzņēmuma misija ir precīzi izteikts uzņēmuma pastāvēšanas pamatojums. Modernie priekšstati par uzņēmuma misiju balstās uz atziņā, kuras 20.gs. 70.gados izteica Pēters Drakers savos daudzajos rakstos un grāmatās: „Uzņēmumu nenosaka tā vārds, statūti jeb dibināšanas līguma panti. To nosaka darbības misija. Tikai organizācijas misijas un nolūku skaidra definīcija dara iespējami skaidrus reālus biznesa mērķus.” Viņš pirmais identificēja uzņēmuma misiju ar to, ko tā ražo un piegādā, kā arī uzņēmuma darbības mērķi un jēgu.
Misija dod organizācijai stratēģisko virzību, tā nosaka uzņēmējdarbības veidu, kurā organizācija ir iesaistīta, tās mērķus un filozofiskās vērtības [3,30].
Vispārīgā formā sastādīts misijas formulējums parasti ietver četrus galvenos aspektus [3,31]:
Organizācijas darbības definīcija;
Organizācijas atšķirīgo prasmju definīcija;
Organizācijas filozofijas un vērtību definīcija;
Organizācijas devums tās ieinteresētajām pusēm.
Vīzija.
Organizācijas vīziju parasti izmanto kā reklāmas saukli, kā lozungu patērētāju piesaistīšanai un savu darbinieku motivēšanai.
Uzņēmuma misijas formulējums ir diezgan gari izklāstīts un to nav viegli atcerēties. Vīzijas formulējums parasti ir ievērojami īsāks, to izmanto, lai klientiem un darbiniekiem darītu zināmus organizācijas attīstības galvenos virzienus. Lai vīzijas formulējums būtu efektīvs, tam jābūt:
Nozīmīgam(tādam, kas vadītāju komandai ir svarīgs);
Zināmam (tas jādara zināms klientiem un darbiniekiem);
Stimulējošam;
Ticamam (balstītamm uz realitāti);
Tēlainam (lai iespiestos atmiņā).
Uzņēmuma vīzijas formulējumam jākļūst par neatvairāmu virzītājspēku, tam jāsaista darbinieku iztēle un jāvirza ties uz kopīgu mērķi[3,38].
Mērķi.
Mērķu noteikšana paredz ne tikai perspektīvo aprēķinu, bet arī objektīvu vides un apstākļu vērtējumu, kurā funkcionēs uzņēmums. Var teikt, ka labi nostādīts mērķis – tā ir puse no uzņēmējdarbības panākumiem.
Lielajām kompānijām mērķu noteikšana nozīmē ne tikai pašas kompānijas attīstības perspektīvu izpēti, bet arī atsevišķu nozaru, nacionālo ekonomiku un pat pasaules saimniecības izpēti. Tieši uz tāda plaša un vispusīga pamata formē savus stratēģiskos mērķus un uzdevumus Wrigley.…
Diplomdarba mērķis ir izpētīt un raksturot kompānijas mērķus un reklāmas pasākumus, kā arī izvērtēt „Wrigley Scandinavia AB" pārstāvniecības Latvijas Republikā reklāmas lomu izvirzīto mērķu sasniegšanā. Tādēļ galvenie uzdevumi rakstot darbu bija: 1. apskatīt uzņēmumu mērķu un reklāmas teorētiskos aspektus; 2. apzināt uzņēmuma galvenos darbības mērķus; 3. izpētīt reklāmas pasākumus uzņēmumā; 4. izanalizēt reklāmas pasākumu rezultātus; 5. raksturot reklāmas pasākumu atbilstību izvirzītajiem uzņēmuma mērķiem.
- "Wrigley Scandinavia AB" mērķi un reklāmas loma to sasniegšanā
- Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
-
Reklāmas loma tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Дипломная64 Туризм, Коммуникации, транспорт, связь, Реклама, маркетинг
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Дипломная для университета84
Оцененный! -
Reklāmas loma tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Дипломная для университета64
Оцененный! -
Finanšu un riska analīzes loma azartspēļu pakalpojuma tirgus normalizācijai Latvijā
Дипломная для университета87
Оцененный! -
Reklāmas līdzekļu izmantošanas analīze nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA BaltHaus
Дипломная для университета98
Оцененный! -
Vadītāja lomas un ietekmes uz psiholoģisko klimatu pētīšana un pilnveidošana organizācijā
Дипломная для университета48
Оцененный!