Kādi būtu efektīvākie risinājumi, strādājot attālināti?
• saziņa starp kolēģiem – ja cilvēki strādā attālināti, ir gandrīz neiespējami pārmērīgi sazināties. Tā kā jūs visi nestrādājat kopā biroja vidē, jums nav iespējas sadarboties klātienē, pieiet vienam pie otra galdiem vai parunāties koplietojamajā telpā. Tas nozīmē, ka jums ir jāatrod citi veidi, kā efektīvi un skaidri sazināties. Jau laicīgi noskaidrojiet, kā jūsu komanda sazināsies, un labākos veidus, kā jūs to darīsiet. Bieža saziņa palīdzēs ikvienam palikt ‘uz viena viļņa’ un izveidot labākus savienojumus un uzticamas attiecības visā komandā.
• precizējiet savas ekspektācijas - jau no paša sākuma jūs varat izvairīties no daudzām neskaidrībām un novirzēm, ja ir skaidras ekspektācijas. Noskaidrojot, kā, kad un kur strādās jūsu komanda, var uzlabot efektivitāti, nodrošināt visu līdzsvarotību un novērst konfliktus jau pašā sākumā.
• palieliniet atgriezenisko saiti - saziņa attālinātā komandā var būt sarežģīta, it īpaši, ja cilvēki strādā dažādās laika zonās. Tāpēc ir tik svarīgi izveidot konsekventu atgriezeniskās saites kultūru. Vadītājiem regulāri jālūdz atsauksmes no saviem padotajiem, lai saprastu, kā vislabāk atbalstīt atsevišķus darbiniekus, identificēt iespējamās konfliktu vai nesaskaņas siutācijas, veidot uzticamas attiecības un uzlabot sniegumu;
• nosakiet robežas - darbs no mājām var izjaukt robežas starp personīgo dzīvi un darba dzīvi. …