Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:994157
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Ir šādas metodes kuru pamatā ir vajadzības un pieprasījums:
• Produkta cenas diferencēšana pēc tirgus segmentiem ir cenu noteikšanas metode, kura paredz vairākas cenas vienam un tam pašam produktam, ņemot vērā pircēju segmentus, produkta izvietošanu un citus faktus. Šāda cenu diferencēšana a ir iespējama tikai pēc rūpīgiem tirgus segmentēšanas pētījumiem. Metodi diezgan sekmīgi lieto japāņu kompānijas, kas segmentē tirgu galvenokārt pēc teritoriālā principa un atkarībā no tirgus segmenta pārdod televizorus, elektrisko aparatūru un citas preces par diferencētām cenām.
• Produkta patēriņvērtības noteikšana ir cenu veidošanas metode, kura pamatota ar produkta īpašību salīdzinājumiem. šo metodi bieži lieto, izstrādājot un ieviešot tirgū jaunus produktus. Uzņēmums, attīstot jauna produkta koncepciju, nosaka tās patēriņīpašības un atbilstoši plāno nepieciešamās ražošanas jaudas, kapitālieguldījumus un ražošanas izmaksas.
Cenu veidošanas metodē atkarībā no konkurentiem tiek ņemta vērā konkurences situācija tirgū. Mārketinga speciālistiem stratēģiski jāanalizē, cik lielā mērā konkurentu piedāvājums apmierina pircēju vēlmes. ja uzņēmuma produkts ir līdzīgs, arī cenai jābūt līdzīgai konkurentu noteiktajam cenu līmenim. Ir šādas cenu veidošanas metodes:
• Proporcionālas cenas ir cenu veidošanas metode, pēc kuras cenu nosaka, pamatojoties galvenokārt uz konkurentu rīcību, mazāk ņemot vērā ražošanas izmaksas un patēriņīpašību vērtējumu. Šo metodi izmanto, kad uzņēmumi konkurē savā starpā par izdevīgāko kontraktu (trendu). Piemēram, valdība vai pašvaldība var izsludināt konkursu kādam projektam. Uzņēmumiem vajag pieteikties konkursā, norādot produkta cenu.
• Gaidāmās peļņas aprēķins ir cenu veidošanas metode, pēc kuras cenu nosaka, pamatojoties uz konkurentu cenām un preces realizēšanas vērtību. Šī metode visbiežāk tiek lietota, kad uzņēmumam piedāvā slēgt līgumu. Šajā gadījumā, pieņemot, ka konkurentiem cenas būs neelastīgas, uzņēmums cenšas uzvarēt cīņā par līgumu un piedāvā cenu, kas zemāka nekā citiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация