Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:157486
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Komunikācija ir viens no svarīgākajiem aspektiem mārketingā, jo tā nodrošina informācijas apmaiņu starp cilvēkiem viņu darbības procesā, kur ir iesaistīts sūtītājs, informācija, kanāls, pa kuru informāciju nosūta un informācijas saņēmējs. Mārketingā tas atspoguļojas kā informācijas izplatīšana par uzņēmumu, tā produktiem, cenām, īpašībām pārdošanu un mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu patērētāju rīcību izvēloties konkrētus produktus. Vispopulārākais mārketinga ierocis ir reklāma, kas ir kā ziņojumu nodošana patērētājiem par preces īpašībām. Reklāma ir apmaksāts un nepersonalizēts komunikācijas līdzeklis, kuru veic identificēti reklāmdevēji, izmantojot dažādus paņēmienus un izplatīšanas līdzekļus, lai ietekmētu patērētāju rīcību noteiktā tirgū. Reklāmas priekšrocības ir sabiedriskums, jo tās paziņojumi piesaista daudz cilvēku. Tādējādi tiek nodrošināts, ka pircējiem ir līdzīgi motīvi un pirkums neizraisīs pārējo neizpratni. Pārliecināšanas spējas reklāmas ziņojumos rodas pateicoties vairākkārtējai atkārtošanai, kas tādā veidā var pierunāt pircēju iegādāties šo produktu. Ekspresīvisms reklāmās tiek nodrošināts ar dažādu skaņu, efektu, krāsu pielietošanu, lai parādītu uzņēmuma darbību un produktu īpašības. Reklāma prasa daudz līdzekļus, kā arī tā var neattaisnot uz to liktos mērķus. Reklāma var stimulēt lietot veselībai kaitīgus produktus un pārkāpt ētikas normas. Reklāmas mērķi ir informējoša rakstura. Tas parasti dominē jauna produkta sākotnējā virzīšanā, kad jāizveido pirmais pieprasījums pēc tā. Pārliecinošā reklāma fokusējas tad, kad izvēršas konkurence ar citiem ražotājiem, kur nepieciešams veidot pieprasījumu pēc kāda produkta. Tai ir salīdzinošs raksturs, kad akcentē produkta priekšrocības salīdzinājumā ar citiem produktiem. Atgādinošā reklāma nepieciešama produkta brieduma fāzē, kad pircēju atmiņā jāsaglabā šī produkta pievilcīgās īpašības. Produktu realizācijas veicināšana ir īslaicīgs mārketinga veids, kam nolūks ir motivēt pircējus produktu nopirkt tagad, kas atspoguļojas dažādu atlaižu vai akciju gadījumos .…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1334345
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация