Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:185437
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.12.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Komunikācijas pamatprincips – lai ārējā komunikācija būtu efektīva, nepieciešami nozīmīgi ieguldījumi iekšējā komunikācija- tie nav tikai informējošas e-avīzes, publikācijas internetā, bet arī darbinieku sanāksmes ar mērķi veidot dialogu. Iekšējā komunikācijā atbilstoši iestādes izmēram, ir izmantojami dažādi komunikāciju kanāli, taču pats galvenais ir atcerēties pamatprincipu – sniegt darbiniekiem informāciju ātrāk, nekā par to tiek informēti mediji, kas ilgtermiņā veido savstarpēju uzticību un būtiski motivē darbiniekus.
Komunikācija organizācijā var būt formāla (oficiāla) un neformāla (neoficiāla). Tie ir komunikācijas veidi organizācijā, kas izpaužas, kā informācijas apmaiņa starp vadītājiem, un starp vadītājiem un padotajiem. Formālā komunikācija lielākoties atkarīga no organizācijas struktūras un līdz ar to var būt:
1. Vertikāla- informācijas plūsmas virzīšana augšup vai lejup (starp dažādu līmeņu vadītājiem un padotajiem)atbilstoši izveidotajai organizācijas struktūrai.
1.1. Lejupejoša komunikācija- virza informāciju no priekšnieka pie padotajiem: rīkojumi un norādījumi par to, kas, kā un kad jādara; informācijas sapratnes palielināšana; informēšana par organizācijas stratēģiju, rīcību, praksi un notikumiem; informēšana par darba izpildes kvalitāti; informācijas sniegšana par organizācijas mērķiem ar nolūku paaugstināt padoto sapratni par organizācijas nolūkiem u mērķiem.
1.2. Augšupejošā komunikācija- nodrošina atgriezenisku kanālu, pa kuru pie nosūtītāja atgriežas noteikta informācija. Šo informāciju var iedalīt: Informācija par darbiniekiem, viņu darbību un problēmām; informācija par citiem grupas locekļiem, viņu darbību un problēmām; informācija par to, kas jāveic un kā to izdarīt.
2. Horizontāla-informācijas plūsmas virzīšana sānis, dodot iespēju, atsevišķām vienībām savstarpēji sastādāties bez vajadzības sekot augšup un lejup esošajām komunikācijām.
Tā kā komunikāciju process ir sarežģīts un informācijas plūsma nav viendabīga, tad organizācijā veidojas dažādi komunikācijas tīkli (skat.3. tabulu). Šie tīkli aptver darbinieku grupas, tāpēc tīkla izveide ir atkarīga no grupas mērķiem un risināmajiem uzdevumiem. Jo vienkāršāks, jo centralizētāks ir komunikāciju tīkls. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация