Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:963384
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Pēc H.Mincberga pētījumu rezultātiem (H.Mintzberg,1973.) vismaz 80% sava darba laika vadītājs pavada sarunās ar dažādiem cilvēkiem (sarunas pa telefonu, oficiālas tikšanās, sanāksmes, neformālas sarunas utt.) un tikai 20% laika paliek paša rīcībā. Mincberga definētās vadītāja lomas apstiprina, ka jebkura no vadīšanas funkcijām nav iedomājama bez informācijas apmaiņas.

Starppersonu lomas:
simbols
līderis
starpnieks
Informētāja lomas:
novērotājs
informācijas izplatītājs
orators
Lēmumu pieņemšanas lomas:
uzņēmējs
traucējumu novērsējs
resursu sadalītājs
pārrunu vadītājs









KOMUNIKĀCIJA



Vadīšanas funkcijas - plānošana, organizēšana, koordinēšana, motivēšana, kontrole

Mūsdienās uzņēmējdarbība aplūkojama kā visai sarežģīts process - faktiski tā ir kolektīvā darba produkts, kurā iesaistīti nozīmīgi resursi, tādēļ komunikācija tiek definēta kā būtisks sadarbības līdzeklis, mijiedarbība, kas nodrošina darbinieku, visas organizācijas un sabiedrības mērķu sasniegšanu. Viens no vadības uzdevumiem ir tādas komunikāciju sistēmas izveidošana uzņēmumā, kas nodrošinātu savlaicīgu vajadzīgās informācijas plūsmu lēmumu pieņemšanai. Taàu vērā ņemams fakts, ka situācijas labvēlīgumu nosaka ne tikai komunikāciju attīstības līmenis, bet arī darbinieku komunikatīvā kompetence, resp., indivīdu prasme atlasīt un kodēt nosūtāmo informāciju, izvēlēties adekvātus informācijas pārsūtīšanas līdzekļus, apzināties un novērst traucējumus komunikācijas procesā. Personāla atlasē komunikatīvā kompetence tiek novērtēta vienā līmenī ar citām iezīmēm, kuras darba devējs vēlas redzēt savos darbiniekos.

Komunikāciju attīstības līmenim un darbinieku komunikatīvai kompetencei ir būtiska nozīme ne tikai kompānijas darbības efektivitātes nodrošināšanā, bet arī savstarpējo attiecību veidošanā, kas ir viens no būtiskiem motivācijas līmeni ietekmējošiem faktoriem:…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация