Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:585477
 
Оценка:
Опубликованно: 04.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Iekšējā un ārējā komunikācija uzņēmumā JYSK
Tā kā man ir bijusi iespēja tuvāk iepazīties ar veikala JYSK iekšējo un ārējo vidi no dažādiem aspektiem prakses laikā, tad apskatīsim kāda komunikācija valda šajā nebūt ne mazajā uzņēmumā. JYSK darbojas Latvijā no 2001.gada, pirmais veikals tika atvērts tirdzniecības parkā ALFA. Šobrīd Latvijā ir 10 veikali, Rīgā – 8, Jelgavā un Liepājā – 1. JYSK veikalos Latvijā strādā 191 darbinieks, bet 41 darbinieks strādā administratīvajā centrā, kas apkalpo 5 valstis.
JYSK misija – piedāvāt plašu mājas preču klāstu ikvienam:
• „Labs piedāvājums” attiecas uz visām precēm JYSK veikalos un atspoguļo kopējo pieredzi un attieksmi, ko pircējs saņem, apmeklējot un iepērkoties JYSK. „Labs piedāvājums” veido galveno izpratni par zīmolu un tā mantojumu. Kopumā „labs piedāvājums” tiek izprasts plašākā kontekstā, tas uzrunā visus pircējus, kuri vēlas iegūt vislabāko par savu naudu, nediferencējot pēc sociālās piederības vai kvalitātes prasībām
• „Mājas preces” nozīmē to, ka JYSK ir attīstījis ilgtermiņa kompetenci it visā, kas nepieciešams „mājai” un iedzīvei no mēbelēm katrai istabai līdz dekoratīviem elementiem un mājsaimniecības pamat precēm, tostarp matračiem, dūnu segām, audumiem un guļamistabas lietām
• „Ikvienam” nozīmē to, ka JYSK nodrošina „mājas preces” ikvienam no pircējiem ar zemiem ienākumiem, kuri izvēlas „pamatlietas – vienmēr zemāko cenu JYSK ” , līdz pircējiem, kas izvēlas maksāt vairāk.
JYSK vīzija:
Kļūt par iepirkšanās izvēli Nr.1 attiecībā uz mājas precēm visās tirdzniecības vietās, piedāvājot zemākās cenas un vērtību par naudu un visu laiku labākos piedāvājumus.

Veikals JYSK rūpējas par saviem darbiniekiem. Tiem ir skaidra gan uzņēmuma vīzija, gan pildīta misija, kā arī pilnīgi skaidri uzņēmuma mērķi. Katra mēneša beigās darbiniekam ir jāizpilda kāds uzdevums saistībā ar viņa darba pienākumiem veikalā. Tas parasti ir tests, testā iekļauti jautājumi par, piemēram, preču izvietojuma kodiem vai grupām, darbiniekam tas lieliski jāpārzina. Tā arī galvenajam maiņu vadītājam ir šad tad jābrauc uz Rīgu un jāsniedz detalizēta informācija par veikala ienākumiem un citiem būtiskiem aspektiem. Bet veikala vadītājai reizi nedēļā ir ar skaipa palīdzību jāsazinās konferencē ar citu valstu pilsētu veikala vadītājiem. Šīs konferences onlainā mēdz būt ļoti garas, bet tajās tiek pastāstītas dažādas idejas, mārketinga triki utt. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация