Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:809891
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

• Produkta koncepcija paredz to, ka pircējs priekšroku dos produkta augstai kvalitātei, ar to saprotot lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt. Uz produktu orientēti uzņēmumi darbību virza uz augstas kvalitātes produkta sasniegšanu.
Pievēršot uzmanību produkta kvalitātei, uzņēmumi vadās pēc tā, ka pircēji ieinteresēti produkta iegādē, ka viņi zina par analogu izstrādājumu un to izvēlas, pamatojoties uz produktu kvalitātes un cenu salīdzinājuma, kā arī ir ar mieru maksāt vairāk par augsto produkta un apkalpošanas kvalitāti.
• Pārdošanas koncepcija paredz, ka pircēji pirks produktus pietiekamā apjomā tikai tad, ja nemitīgi tiks veikta darbība to virzīšanai tirgū. Uz pārdošanu orientēti uzņēmumi darbību virza uz produkta realizācijas stimulēšanu tirgū un to plašu izplatīšanu.
Šajā gadījumā uzņēmuma galvenais uzdevums ir sasniegt noteiktu produktu realizācijas apjomu. Lai potenciālie pircēji iepirktos, ir jāliek lietā dažādas realizācijas stimulēšanas metodes, piemēram reklāma
• Pircēja koncepcijas mērķis ir pētīt pircēju vajadzības, vēlmes, vērtējumus un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem. Uz pircēju orientēti uzņēmumi darbību virza uz mērķi – tirgus noteikšanu un pircēju vajadzību apmierināšanu. Pircēja jeb patērētājā piedāvājumus, pakalpojumus un vēstījumus pielāgo individuālajiem patērētājiem. Uzņēmumi cenšas sasniegt ienesīgumu un izaugsmi, saņemot arvien lielāku daļu no katra patērētāja izdevumiem, veidojot augstu patērētāju lojalitāti, pievēršoties patērētāja dzīves cikla vērtībai.
Pircēja koncepcija no citām koncepcijām atšķiras ar to, ka uzņēmumi par savu mērķi izvirza noteiktas patērētāju grupas vajadzību apmierināšanu un, īstenojot šo mērķi, veic nemitīgus mārketinga pētījumus, analīzi un kontroli.
• Sociālā mārketinga koncepcijas paredz, ka uzņēmums cenšas noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes, ņemot vērā sabiedrības attīstības intereses. Tā ietver domu, ka organizācijas uzdevums ir noteikt mērķa tirgu vajadzības, vēlmes un intereses un tad tās apmierināt efektīgāk nekā konkurenti, vienlaikus saglabājot vai veicinot patērētāja un sabiedrības labklājību. Mārketinga speciālistiem bieži ir jārisina konfliktējošas situācijas, kas sasitās ar uzņēmuma peļņu, patērētāju vajadzībām un sabiedrības interesēm.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,20 €
Комплект работ Nr. 1329438
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация