Preču realizācijas stimulēšanai pastāv vairāki faktori, kas to spēj ietekmēt. Šie ietekmējoši faktori ir šādi:
1. Būtiska paliek preču realizācijas problēma, kuras dēļ uzņēmēji ir spiesti rast jaunus un effektīvus stimulēšanas paņēmienus, lai realizsētu preci;
2. Ja uzņēmuma vadība preču realizācijas stimulēšanu uztver kā galveno preču realizācijas stimulēšanas paņēmienu;
3. Biznesa vidē attīstās arī konkurenti, kuri darbojās ar preču stimulēšanas metodēm, lai uzņēmums nezaudētu konkurentiem, kā ari nezaudētu klientu, tad uzņēmumi ir spiesti mārketinga budžetu novirzīt preču realizācijas stimulēšanai;
4. Starpnieki, kuriem ir svarīgas elastīgas cenas, lai tie varētu ražot lielu apjomu par visizdevīgākajām cenām;
5. Reklāmas izmaksas svārstīšanos, kā arī dažādu likumdošanas ierobežojumu dēļ.
Ja uzņēmuma produktiem būs lētāki veicināšanas pasākumi, tad šim produktam būs labāki rezultāti nekā pārējiem produktiem. …