Noieta stimulēšanas programmas īstenošana ir atkarīga no izmēģinājumu rezultātiem, ja gadījumā tie ir pozitīvi, tad nepieciešams pēc iespējas ātrāk īstenot visas programmas sastāvdaļas. Tā ir saistīta jau ar aktīvu darbību un lēmumu pieņemšanu par pasākumu organizēšanu, motivēšanu un kontroli.
Pēdējais noieta stimulēšanas procesa posms ir kontrole un rezultātu vērtējums. Stimulēšanas pasākumu rezultātus var novērtēt pēc dažādām metodēm, bet vispopulārākās metodes ir sekojošas:
1. Rādītāju salīdzinājums pirms stimulēšanas pasākumiem, pasākumu gaitā un pēc stimulēšanas pasākumiem;
2. Aptaujas rezultātu apstrāde un analīze, kas dod informāciju par pircēju attieksmi pret produkta marku pirms un pēc stimulēšanas pasākumiem;
3. Eksperimenta veidošana, kad stimulēšanas pasākumu gaitā tiek mainīti stimulēšanas paņēmieni, pasākumu ilgums vai izplatīšanas līdzekļi.
Uzņēmumiem ir lietderīgi izmantot visu metožu kombināciju, lai būtu pilnīgs priekšstats par stimulēšanas pasākumu kopējo efektivitāti un tās atsevišķiem paņēmieniem. Vērtējumu rezultātus nepieciešams izmantot, izstrādājot nākamos preču realizācijas stimulēšanas pasākumus, analizējot gan pozitīvo, gan arī koriģējot negatīvo pieredzi.
…