Organizācijas fiziskais iekārtojums, manuprāt arī ir diezgan veiksmīgs, jo informācijas centrs esošajās telpās sāka darboties nesen, tāpēc tās mūsdienīgi un ērti iekārtots – darbavieta katram darbiniekam, apkalpošanas zona, maza konferences telpa un atpūtas zona, kas kalpo par labu vietu neformālām sarunām un atpūtai. Darbinieki drīkst ģērbties individuāli, jo nav vienotas formas, kas, manuprāt, nav vērtējams negatīvi. Tā kā šajā darba kolektīvā pavadīju tikai divas nedēļas, ir grūti spriest par tajā pastāvošajiem rituāliem, tradīcijām un svētku svinēšanu. Viens no rituāliem, ko novēroju, bija kopīga brokastu/pusdienu uzkodu gatavošana un ēšana darbvietas atpūtas zonā.
Pēc teorētiķa V. Haneja kultūru iedalījuma, šīs organizācijas kultūra vairāk pielīdzināma izpildes kultūrai, jo akcents tiek likts uz darba kvalitāti. Darbinieki ir profesionāļi un eksperti savā jomā – darba uzdevumi un atbildība tiek dalīta atbilstoši prasmju un zināšanu līmenim.
Tā kā šajā prakses vietā pavadīju salīdzinoši īsu laiku posmu – 2 nedēļas, daudzus organizācijas kultūras aspektus ir grūti novērtēt, piemēram, vadītāja rīcība krīzes situācijā, darbinieku novērtēšanas sistēmu un darbinieku individuālos viedokļus par vadītāju. Manuprāt, kopumā šīs konkrētās organizācijas kultūra ir funkcionāla un tā pozitīvi ietekmē organizācijas mērķu sasniegšanu.
…