Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:195439
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kādi ir pašvaldības raksturojošie elementi   
2.  Kāda ir iespējamā pašvaldību klasifikācija Latvijā un Eiropā   
3.  Administratīvi teritoriālās reformas aktualitātes raksturojums pašvaldību darbībā   
4.  Darba līguma un uzņēmuma līguma noslēgšanas īpatnības pašvaldību darbībā   
5.  Deputāta lēmumu pieņemšanas ierobežojumi pašvaldību darbībā korupcijas novēršanai   
6.  Raksturojiet aizbildnības nodibināšanas kārtību   
7.  Starptautiskie tiesību dokumenti, kas regulē pašvaldību darbību   
8.  Kāda savstarpējā mijiedarbība starp Centrālo vēlēšanu komisiju, pašvaldību vēlēšanu komisiju un pašvaldību   
10.  Pašvaldības vēlēšanu komisijas priekšsēdētāja funkcijas   
11.  Aizgādnība – tās nodibināšanas kārtība   
12.  Kāda funkcionālā nozīme bāriņtiesai   
13.  Raksturojiet aizgādnības un aizbildnības tiesisko nozīmi   
14.  Bāriņtiesas funkcijas pašvaldībā   
15.  Latvijas Pašvaldību savienības manta un finanses   
16.  Latvijas Pašvaldību savienību nozīme pašvaldību darbībā   
17.  Adopcija – tās tiesiskās sekas   
18.  Pašvaldības amatpersonu deklarācijas, to veidi   
19.  Sadarbība un pienākumu sadale starp pašvaldības priekšsēdētāju un izpilddirektoru   
20.  Kādas personas var piedalīties aktīvajās pašvaldības domes (padomes) vēlēšanās   
21.  Kādas personas var piedalīties pasīvajās vēlēšanās pašvaldību   
22.  Raksturojiet vēlētāju apvienības nozīmi pašvaldības politikā, kā tā tiek veidota   
23.  Pašvaldības izpilddirektora uzdevumi   
24.  Pašvaldības ievēlētās pastāvīgās komitejas, komisijas to funkcionālā nozīme   
25.  Vietējās pašvaldības priekšsēdētājs, tā funkcijas   
26.  Pašvaldību nodevu objekti   
27.  Kā tiek vadīta bāriņtiesas sēde priekšsēdētāja prombūtnes laikā, kad pirms termiņa var atlaist bāriņtiesas locekli   
28.  Pašvaldības darbības ekonomiskais pamatojums   
29.  Kādas personas var kandidēt par bāriņtiesas locekli, kādā veidā ievēl šīs institūcijas priekšsēdētāju   
30.  Pašvaldību savstarpējie norēķini, to raksturojums   
31.  Latvijas Pašvaldību savienības priekšsēdis, viņa ievēlēšanas kārtība   
32.  Termiņā nenomaksātā nekustāmā īpašuma nodokļa iekasēšanas kārtība   
33.  Vietējās pašvaldību finansu un saimnieciskās darbības kontrole   
34.  Pašvaldību aizņēmumi, to saņemšanas kārtība   
35.  Bāriņtiesas priekšsēdētāja atsaukšanas kārtība no amata pienākumu pildīšanas   
36.  Kāda ir Latvijas Pašvaldību savienības nozīme, kas ir tās dalībnieki   
37.  Raksturojiet tiesisko saikni starp vietējo un rajona pašvaldību   
38.  Kā tiek veidota Latvijas Pašvaldību savienības dome un valde   
39.  Pašvaldību izlīdzināšanas fonda nozīme   
40.  Pašvaldību izlīdzināšanas fonda veidošanās kritēriji un izmaksāšanas kārtība   
41.  Pašvaldības deputāta funkcijas   
42.  Kāda funkcionālā nozīme Latvijas Pašvaldības savienības Kongresam   
43.  Domes, padomes lēmumu pieņemšanas kārtība pašvaldībās   
44.  Dotāciju un mērķdotāciju raksturojums pašvaldībās   
45.  Kāda funkcionālā nozīme rajonu padomēm   
46.  Pašvaldību koplietošanas ceļu raksturojums, to reģistrācijas kārtība   
47.  Pašvaldību nekustāmās mantas piederības raksturojums   
48.  Vietējās vēlēšanu komisijas darbības ekonomiskais pamatojums   
49.  Komiteju un komisiju darbs pašvaldībās   
50.  Jaunievēlētās domes (padomes) pirmās sēdes sasaukšanas kārtība un dienas kārtības jautājumi   
51.  raksturojiet ceļu servitūta un pašvaldības koplietošanas ceļa tiesiskās sekas   
52.  Pašvaldību mantas atsavināšanas kārtība   
53.  Pašvaldību izlīdzināšanas fonda ieņēmumi un to sadales kārtība   
54.  Domes (padomes) ārkārtas sēdes sasaukšanas kārtība   
55.  Skaidrojiet pašvaldību izdevumu raksturojošos kritērijus, veicot pašvaldību finanšu nepieciešamības aprēķināšanu   
56.  Pasūtījumu un iepirkumu organizācijas kārtība   
57.  Dzīvesvietas deklarēšanas likuma nozīme pašvaldības darbībā   
Фрагмент работы

Demokrātiskā valstī , neatņemama sastāvdaļa ir vietējā pašpārvalde , kuru īsteno iedzīvotāji , brīvprātīgi ievēlot vietējo administratīvi teritoriālos pārvaldes orgānus.To funkcijas saistītas ar iedzīvotājiem nepieciešamo pakalpojumu nodrošināšanu. Lai tā varētu veikt savas funkcijas. Tām piešķir īpašuma , finanšu jeb budžeta funkc. Tiek nodrošināta sociāli ekonomiskās politikas īstenošana:
1) Obligātā izglīt., veselības aizsardz., iedzīvot komunālā apkalp.,ceļu uzturēšanas, uc. nepiecieš. pakalp. nodrošināšana;
2) Ar vietējo finanšu palīdz.valsts mēģina izlīdz.ekonom un sociālās attīst . līmeni, kas ir atšķirīgs.Tādēļ arī darbojas bez centrālās varas.arī pašvaldības .
Pašvaldība-vietējā pārvalde, kas ar pilsoņu vēlētas pārstāvniecības un tās izveidoto institūciju un iestāžu starpniecību nodrošina likumā noteikto funkciju izpildi savas administratīvās teritorijas iedzīvotāju interesēs. Minētās intereses tiek izpildītas ar budžeta staprpniecību.
Raksturojošie elementi-
1)noteikta admin.teritorija
2)pastāvīgie iedzīvot.
3)pilsoņu ievēlēt lēmējinstitūc. -Dome vai padome.
4)pilsoņu ievēlēts vai domes iecelts izpildvaras vadītājs
5)patst. Budžets un tiesības iekasēt vietējos nodokļus un nodevas . …

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,70 €
Комплект работ Nr. 1121987
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация