Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:674708
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Produkta kvalitāte ir produkta spēja veikt patēriņa funkcijas un šo kvalitāti raksturo drošums un precizitāte, lietošanas vienkāršība un ātrums. Būtiski ir izstrādāt produktu nozīmīgās iezīmes, lai tos spētu atšķirt no konkurentu produktiem, piemēram, izveidot dažādas īpatnības, kuras spēj savaldzināt pircēju, kā arī būtisks ir stils jeb dizains, jo veiksmīgi izveidots tas spēj piesaistīt pircējus.
Produkta marka ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem un būtībā tas identificē pārdevēju vai ražotāju. Komunikācija zīmolam un tā pārstāvētajai precei ļauj nodibināt uzticības pilnas attiecības ar patērētājiem. Zīmola veiksmes mēraukla – tā ir zīmola spēja laika gaitā saglabāt inovācijas spējas, relevantumu un savu reputāciju. Zīmols var nodzīvot ļoti ilgi, ja par to pastāvīgi rūpējas – nepieļauj kvalitātes pazemināšanos, nepieļauj viltojumu ražošanu, preces vai tās ārējā veidola novecošanu. Īsti zīmoli pastāvīgi velta laiku, uzmanību un radošos centienus, lai mēģinātu noturēt sev vēlamo pozīciju un saglabātu pozitīvu pircēju viedokli. Veiksmīgi pozicionēts zīmols ir tas, kurš savu preci prot padarīt īpašu daudzu citu vidū un savā ziņā padara patērētāju atkarīgu. Zīmols dzīvo tik ilgi, cik ilgi tas dzīvo patērētāja apziņā, un spēcīgs zīmols iemanto uzticības garantiju. Tradicionāli, kas nāk prātā saistībā ar zīmoliem, ir to dzimtene, jo nācija un ar to asociētie zīmoli patērētāju apziņā iesakņojas visai spēcīgi, kā arī nacionālā piederība asociējas ar kvalitātes zīmi. Tajā pašā laikā globalizācija dara savu, un arvien biežāk zīmoli kļūst internacionāli – bez konkrētas piesaistes kādai vietai. No katra uzņēmuma personīgi ir atkarīga izvēle par produkta markas veidošanu, jo ne visiem tai ir nepieciešams, kā arī tas prasa lielus naudas līdzekļus. Izstrādāt šo zīmolu var veicināt arī ārējā vide, piemēram, konkurenti, likumdošana. Zīmols sevī iemieso dažādas īpašības, ar kurām tas asociējas, ar labumiem un vērtībām, kuras precīzi norāda uz visa uzņēmuma vērtībām. Zīmols var pārstāvēt kādu kultūru, vai tam var būt kāda noteikta personība.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация