Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:758659
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Reklāmas uztveri ietekmējošie faktori
Šodien zinātnē bieži rodas vajadzība uzskatīt reklāmu, kā kultūras izpausmi cilvēka dzīvē, kā vienu no mehānismiem kultūras formēšanā. Pētījumi rāda, ka tā ir ļoti svarīga problēma reklāmas iedarbības psiholoģijā, jo nacionālās (etniskās) uztveres īpatnības, domāšanas veids un uzvedība ieņem svarīgu lomu reklāmas kampaņu plānošanā un rīkošanā komercstruktūrām izejot ārvalstu tirgos (Lebedev-Ljubimov, 2003).
Informācijas sekmīgai izplatīšanai un uztverei, sevišķi ar sarežģītiem pasaules tēliem un struktūrām prasa no dažādu mentalitāšu cilvēkiem attiecīgu adaptāciju lai izplatāmā informācija iedarbotos efektīvi. No otras puses masu informācijas līdzekļi cenšoties savus ziņojumus (informāciju) darīt maksimāli efektīvus pielieto attiecīgus paņēmienus, simbolus un zīmes, kuri ir tuvi attiecīgai mentalitātei (http://psyfactor.org/recl16.htm).
Danilova un Matvejeva 1995. gadā veica pētījumus. Pētījumu mērķis bija atklāt īpatnības krievu mentalitātes kontingenta uztverē skatoties televīzijas reklāmu citu kultūru skatītāju kontingentiem Eiropas, Amerikas, Austrumu (Japānas) un Krievijas (http://psyfactor.org/recl16.htm).
Teorētiskā materiāla analīžu rezultātā tika izstrādāta bipolāra skala, kura saturēja 60 dažādas prasības, kas raksturoja cilvēka pamatvajadzības, dažādas aktivitātes un novērtējumus (http://psyfactor.org/recl16.htm).
Šajā analīzē tika iekļauti raksturojumi, kuri aprakstīja vērtību orientāciju, emocionālas un estētiskas novērtējumus, savstarpējo komunicēšanās stilu un katra pozīciju, kā arī komunikatīvā ziņojuma novērtējumu: ticamību, saturību, profesionālismu. Tādā veidā ar izstrādās skalas palīdzību var iegūt pietiekamu priekšstatu par reklāmas paraugu no komunikatīvā un mākslinieciskā (ētiskās un estētiskās vērtības) viedokļa (http://psyfactor.org/recl16.htm).…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация