Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:360614
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Ievads.
1. Mārketingā tiek realizēta reālā situācija.
2. Starptautiskā tirgvedībā ir jānošķir divas lietas :
1)Mārketings kā uzņēmējdarbības filozofija – firmas sociālais un ekonomiskais mērķis ir iegūt peļņu apmierinot patērētāju vajadzības un vēlmes;
2) Mārketings ir instrumentu kopums, ar kuru palīdzību firma vai atsevišķas personas pielāgojas mainīgajai apkārtējai videi.
















1
Koncepcijas.
1. Ražošanas koncepcija – 20.gs. sākumā firmas galvenais uzdevums ir saražot pēc iespējas vairāk preces ar zemākām izmaksām;
2. Preces koncepcija – firmas vadītājiem ir jānoskaidro iespējas paaugstināt preces kvalitāti un pēc tam piedāvāt patērētājam šo kvalitatīvo preci;
3. Realizācijas koncepcija – firma saražo preci un pēc tam ietekmējot patērētājus (reklāma) cenšas šo preci pārdot. Šeit ražotājs pircējam dod ziņu par sevi atšķirībā no iepriekšējām koncepcijām;
4.Klasiskā mārketinga koncepcija – vispirms noskaidro patērētāju vajadzības un vēlmes gan esošās, gan potenciālās. Tiek analizēts maksāt spējīgais pieprasījums. Tiek izstrādātas divas programmas, kas darbojas paralēli :
1)Ražošanas programma – kā preci var saražot;
2)Mārketinga programma – tā sastāv no četriem pamat elementiem :
Prece;
Cena;
Sadale;
Virzība
Personāls (kā piektā sastāvdaļa)
Firmas rūpes neizbeidzas tikmēr, kamēr patērētājs nav apmierinājis savas vajadzības un vēlmes. 2
Sociāli atbildīgais mārketings.
Sociāli atbildīgais mārketings atšķiras no klasiskā mārketinga, ka firmai nav jāapmierina visas patērētāju vajadzības vai vēlmes, bet jāapmierina tikai tās, kuras nav pretrunā ar sabiedrības interesēm.
Mārketings radās tieši ražošanas sfērā, laika gaitā mārketinga instrumenti tiek izmantoti arī citās sfērās.
Mārketings sāka aptvert nekomerciālas sfēras (partijas).
Mārketings sāka pārņemt valsts politiku (valsts izstrādā savu zīmogu piesaistot investīcijas).
Mārketings sāk internacionalizēties (netiek izmantots vienā valstī, bet sāk izmantot vairākās valstīs).
Internacionalizācijas laikā izveidojas vairāki veidi :
1. Eksporta mārketings – preču un pakalpojumu eksports, kas tiek realizēts ar apzinātām mārketinga aktivitātēm;
2. Starpnacionālais mārketings – tas ir saistīts ar resursu pārvietošanu saskaņā ar mērķa tirgus prasībām;
3. Globālais mārketings – tas nozīmē, ka dažādi pasaules tirgi tiek uztverti kā viens vesels un šajos tirgos tiek izmantota vienota mārketinga stratēģija (kā piemērs Coca Cola).





3

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация