Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:756836
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Reālajā dzīvē tikai dažas kompānijas pieņem lēmumus par pilnīgo standartizāciju vai par pilnīgo lokalizāciju. Mārketinga speciālisti uzskata, ka stingra standartizācijas ievērošana nav efektīva. Darbojoties ar kultūru, valodām, politiskajam un ekonomiskajam valstu atšķirībām, kompānijām jābūt pietiekoši elastīgam. No otras puses, absolūti lokalizētas mārketinga un reklāmas programmas nav izdevīgas un iespējamas realizācijai.
Pārsvarā kompānijām ir divi mārketinga stratēģiski mērķi:
1. vienota tirdzniecības markas imidža izveidošana. Uzņēmumi cenšas atrast unikālu tirdzniecības markas identifikāciju, kura būs skaidra un saprotama katras valsts iedzīvotājiem. Piemēram, McDonald's dzeltena arka, kura ir atpazīstama jebkur pasaulē;
2. ekonomiskas efektivitātes vajadzība. Ar vienotas tirdzniecības markas izmantošanu ir saistīta spēja izmantot ekonomisko efektivitāti. Materiāla vajadzība palīdz uzņēmumiem attīstīties līdz pasaules mērogiem.
Straujš tehnoloģiskais progress arī ietekmē globāla mārketinga un reklāmas attīstību. Televīzija un internets šodien ir pieejamas gandrīz visiem un līdz ar to nacionālas reklāmas un globāla mārketinga idejas kļūst par reālitāti.
Tomēr, nav iespējams pielāgot visas kultūras un nacionālas atšķirības vienotai mārketinga stratēģijai. Globālais mārketings ir ļoti pievilcīgs ar savu cenu un efektivitāti, un kompānijas pieņem to, neskatoties uz daudzām negatīvam pusēm. Pārāk liela aizraušana ar globālajam mārketingam var mainīt kompānijas prioritāti uz materiālo pusi.
Neskatoties uz to, ka daudzas kompānijas pāriet uz globālu mārketingu, vietējas tirdzniecības markas paliek tikpat nozīmīgas. Piemēram, nodibināta Londonā kompānija B.A.T. Industries pārdot 240 cigarešu markas, tomēr tikai 10 no tiem, tādas kā Kent, Lucky Strike, ir globālas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация