Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:889447
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Uzņēmumā, kuru darbība pakļaut globālai stratēģijai, galvenā priekšrocība ir ekonomija uz mēroga rēķina. Ja produkts tiek pārdots daudzu valstu tirgos, uzņēmumam ir iespēja realizēt vienādas investīcijas ražošanā, iepakojuma izstrādē, reklāmas izpētē un attīstībā visos šajos tirgos, bet nav jāizlieto līdzekļi no jauna katrā tirgū atsevišķi. Piemēram Colgate zobu pastas izplatībai 50 valstīs, kur katra varēja izvēlēties vienu no divām reklāmām, ļāva kompānijai ietaupīt 1. milj. dolāru par katru valsti. Patērētāji katrā valstī ir atšķirīgi – dažādi paradumi, uzskati utt. Tāpēc, piemēram, pretstatā Colgate taupībai uz reklāmām, McDonaldam bija nepieciešams dažādās valstīs mainīt ēdienkarti, piedāvājot Vācijā alu, Francijā vīnu, Singapūrā un Malaizijā piena kokteiļus ar vietējo augļu sulām.
Dažādu valstu iedzīvotāji pieder dažādām kultūrām. Katra kultūra ir sabiedrisko attiecību, reliģiskās pārliecības, valodu, patērētāju priekšrocību paradumu apvienojums, kas katrā valstī var būt atšķirīgs.
Sekmīgai kultūrai nepieciešama pilnīga tās kultūras īpatnību izpratne, kuras vidē tik izplatīts reklāmas paziņojums. daudzi pētnieki kompānijas un reklāmu aģentūras veikušas eksperimentus, lai noskaidrotu, vai iespējams identificēt globālas patērētāju grupas, izmantojot psihogrāfijas metodes. Reklāmas aģentūras mēģināja atrast kopīgo Eiropas patērētājā, ņemot vērā 1992. g. lielas Rietumeiropas daļas integrāciju vienā kopējā tirgū ar 320 milj. patērētāju. tika izdalītas četras patērētāju grupas – veiksmīgi ideālisti, bagātie materiālisti, apmierināti noslēgtie un neapmierināti cīnītāji. vēl tika izdalīta optimiski noskaņotu cīnītāju grupa, kura raksturīga Eiropas dienvidu valstīm.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация