Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:380227
 
Оценка:
Опубликованно: 05.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Produkts ir viss, kas tiek saņemts maiņas ceļā — taustāms un netaustāms, ieskaitot psiholoģiskus, fizioloģiskus un sociālus ieguvumus. Produkts var būt prece vai pakalpojums (sadzīves, komunālais, informācijas, advokāta, ārsta, utt.)
Produkta dzīves cikls ir periods, kad produktu var iegādāties tirgū. Dzīves cikla sākumā pēc produkta parasti nav liels pieprasījums. Zinot stadiju, kurā produkts atrodas, var plānot pareizo mārketinga taktiku. Ieviešana ir periods, kad produkts parādās tirgū un pakāpeniski palielinās tā pārdošanas apjoms. Uzņēmums šajā laikā gandrīz nesaņem peļņu, jo ar produkta ieviešanu ir saistītas lielas izmaksas. Ieviešanas stadijā mārketinga pasākumi ir koncentrēti uz informēšanai par produktu, tā īpašībām, priekšrocībām. Augšanas stadija ir periods, kad produkts tirgū tiek atzīts un jūtami pieaug tā realizācijas apjoms. Kad tirgus ir piepildīts, pārdošanas apjoma pieauguma tempi krītas un produkts ieiet brieduma stadijā. Šajā laikā mārketinga darbības rezultātā būtu jāatjauno interese par produktu vai tā pielietojumu, kas varētu novērst pieprasījuma lejupslīdi. Brieduma stadijā ir svarīgi izlemt — vai produktu padarīt pievilcīgāku un interesantāku, vai arī ļaut produkta realizācijas intensitātei atslābt un ieiet tā saucamajā norieta stadijā. Norieta stadijā pārdošanas apjomi un peļņa strauji krītas, jo krītas pieprasījums pēc preces.Mārketinga darbības ir minimālas.

Uzņēmuma vadīšanas stili -administratīvais (birokrātiskais) stils — vadītājs galveno uzmanību veltī padoto formālajiem pienākumiem, kontrolē to ievērošanu un padoto disciplīnu; distances stils — šī stila vadītāji savā darbībā ir korekti, pieklājīgi, bet izvairās no jebkādām neformālām attiecībām ar padotajiem; kontakta stils — pretējs distances stilam; vadītājs cenšas tuvināties padotajiem un izveidot saliedētu kolektīvu; vadītāja un padoto attiecības ir neformālas; šī stila vadītājam ir jāuzmanās pazaudēt tiesības būt prasīgam mērķvirziena stils — vadītājs liek kolektīvam darboties liela, perspektīva mērķa sasniegšanai; lai realizētu šo stilu, vadītājam jābūt ar lielu bezierunu ietekmi kolektīvā; koleģiālais stils — lēmumus pieņem kopīgi ar padotajiem, cenšas ieinteresēt un stimulēt padoto darbību, radīt labvēlīgu psiholoģisko klimatu; situatīvais stils — vadīšanas stilu izvēlas atkarībā no konkrētās situācijas, lai sasniegtu konkrētos mērķus. Vadīšanas stili parasti ir sastopami jauktā veidā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация