Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:129818
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Uzņēmuma vīzija
Vīzija attiecas uz visvēlamākajiem organizācijas mērķiem. Vīzija raksturo organizācijas centienus. Vīzijas ir svarīgas, jo tās ietver arī darbinieku redzējumu un var stimulēt viņus labāku rezultātu sasniegšanai. Efektīvākās vīzijas ir ir tās, kurās firmas nākotnes redzējums vieno visus tās darbiniekus kopīgam mērķim. Vīzijās jābūt spēcīgam emocionālam lādiņam, kas liktu cilvēkiem veltīt visu savu enerģiju un prātu šī ideāla sasniegšanai.
Vīzijas formulējumu vajadzētu balstīt ar izdarīto izvēli, un vajadzētu atbildēt uz jautājumu: ”Uz kurieni mēs ejam?” Atkarībā no tā, vai iegūtie galarezultāti tuvina vai attālina formulēto vīziju, atbildīgajiem vadītājiem, pārvaldniekiem un izpildītājiem – visiem – vajadzētu nožēlot savu negatīvo attieksmi pret vīzijas formulējumu vai priecāties par savu tālredzību.
Vīzijas formulējumos ir iekļauti specifiski jēdzieni un izmērāmi lielumi. Formulējumiem ir 5 – 10 gadu laika horizonts, un kļūst saprotams, ko šajā laikā organizācija plāno sasniegt. Laika robežas liek regulāri pārskatīt formulējumu, un var gadīties, ka, parādoties jaunām iespējām vari izmainoties apstākļiem, vajadzēs to rediģēt vai rakstīt jaunu. Patiesībā tā ir vienīgā iespēja, kā var formulēt vīziju, kas ir reāli saprotama darbiniekiem vai potenciālajiem klientiem.
Vīzijai vajadzētu sakņoties realitātē un vienlaikus arī iedvesmot. Ja nākotnes skatījums ir izteikts kaut mazliet līdzīgi kā „kaut kur aizvilkties un iekrist kādā robā”, tad ir steidzīgi jāpārskata biznesa plāni. Otrā medaļas pusē ir sauklis kā „dominēt pasaulē”, šajā gadījumā vajag pārbaudīt rīcībā esošo biznesa informāciju un noskaidrot, vai tāda situācija reāli tiešām ir iespējama.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация