Особые предложения 2
Открыть
Опубликованно:
17.06.2013.
Язык:
Латышский
Уровень:
Средняя школа
Литературный список:
3 единиц
Ссылки:
Не использованы
Рассмотреный период:
2006.g. - 2007.g.
Содержание
Nr. |
Название главы |
Стр. |
|
SIA”XXX” apraksts |
3 |
|
Uzņēmuma iekšējā vide |
3 |
|
Iekārtas un inventārs |
4 |
|
Uzņēmuma struktūra |
5 |
|
Uzņēmuma darbinieki |
5 |
|
Mikrovides analīze |
6 |
|
Preču piegādātāji |
6 |
|
Konkurence |
6 |
|
Pircēji un patērētāji |
6 |
|
Makrovide |
8 |
|
Sociālekonomiskā.vide |
8 |
|
Tiesiskā vide |
8 |
|
SVID matrica |
9 |
|
Secinājumi un priekšlikumi |
11 |
|
Izmantotā literatūra |
11 |
Фрагмент работы
Ārējās iespējas.
• Augsti kvalificēti un zinoši darbinieki var veidot jaunas iespējas jaunu patērētāju piesaistīšanā
• Būt par līderiem savā jomā
• Paplašināt esošās iespējas
• Piesaistīt jaunas noliktavas/izplatītājus
Draudi ārējā vidē.
• Jaunu konkurentu ienākšana tirgū
• Nelabvēlīgas izmaiņas likumdošanā
• Patērētāju prasību izmaiņas
• Inflācijas ievērojama palielināšanās
• Patērētāju maksātspējas izmaiņas
• Zemāku cenu parādīšanās konkurentiem
Secinājumi un priekšlikumi.
1. Sekojot līdzi patērētāju prasību izmaiņām vajag ieviest norēķinus ar kredītkartēm ar satelītinterneta starpniecību
2. Lai piesaistītu pircēju uzmanību vajadzētu vairāk pievērsties interneta veikala reklamēšanā un rīkot dažādas akcijas.
3. Ieviest iespēju, klientiem preces aplūkot uz vietas un arī iegādāties (atvērt veikalu)
…
Коментарий автора
SIA”Andro” apraksts.......................................................3
Uzņēmuma iekšējā vide......................................................3
Iekārtas un inventārs............................................................4
Uzņēmuma struktūra............................................................5
Uzņēmuma darbinieki.........................................................5
Mikrovides analīze............................................................................6
Preču piegādātāji...............................................................6
Konkurence.......................................................................6
Pircēji un patērētāji............................................................6
Makrovide..........................................................................................8
Sociālekonomiskā.vide......................................................8
Tiesiskā vide......................................................................8
SVID matrica......................................................................................9
Secinājumi un priekšlikumi...............................................................11
Izmantotā literatūra............................................................................11
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект ➞ экономия −4,15 €
Комплект работ Nr. 1332974
Отправить работу на э-почту
Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Uzņēmuma vispārējais raksturojums”.
Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/638216
Отправить
Э-почта отправлена.