Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Финансы, кредит
AS "Latvijas Krājbanka" Cēsu klientu apkalpošanas centrs-
AS "Latvijas Krājbanka" Cēsu klientu apkalpošanas centrs
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Bankas vispārējs raksturojums, pārvaldes struktūra un darbības principi | 5 |
1.1. | A/S Latvijas Krājbanka vispārējs raksturojums | 5 |
1.2. | Bankas izvēlētais tirgus un klientu grupas raksturojums | 5 |
1.3. | Bankas pārvaldes struktūra | 6 |
1.4. | Bankas struktūrvienības un to funkciju raksturojums | 7 |
1.5. | Mārketinga nodaļas funkcijas un mārketinga aktivitāšu raksturojums | 11 |
2. | Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums | 14 |
2.1. | Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums un priekšrocības | 14 |
2.2. | Bankas tradicionālie un jaunākie finanšu pakalpojumi | 16 |
3. | Starptautisko tirdzniecības darījumu finansēšanas analīze | 18 |
Secinājumi | 28 | |
Priekšlikumi | 30 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 31 |
Secinājumi
Neskatoties uz to, ka valsts tautsaimniecībā valda smagi laiki, banka ir turpinājusi sniegties uz saviem izvirzītajiem stratēģiskajiem mērķiem. Domāju, ka bankas spēja efektīvi pārvaldīt un uzraudzīt iespējamos riskus ir pilnībā atmaksājusies, jo plānotie darbības rādītāji ir sasniegti.
1. Stabilā vieta tirgū - bankas likviditāte 2009. gadā ir saglabājusies normas robežās, tādejādi saglabājot stabilu vietu tirgū pēc galvenajiem banku darbības rādītājiem, neskatoties uz to, ka pārskata gadu ir noslēgusi ar zaudējumiem (1,978,000 LVL ).
2. Bankas pamatdarbība - bankas darbība pamatā ir balstīta uz noguldījumu piesaistīšanu, norēķiniem un norēķinu karšu izlaišanu un apkalpošanu, taču arī kredītu izsniegšanai ir bijusi liela nozīme, to skaits pārskata gadā ir palielinājies par 7 %, kas bankai ir bijis viens no lielākajiem peļņas avotiem, manuprāt, rezultātus ir devusi bankas pieturēšanās pie piesardzīgās kreditēšanas politikas, rūpīgi izvērtējot un izpētot katru gadījumu individuāli.
3.Pēc iespējas pieejamāki un ērtāki pakalpojumi - Latvijas Krājbanka veiksmīgi realizēja politiku, kuras mērķis bija padarīt bankas pakalpojumus pēc iespējas vairāk pieejamākus un ērtakus ikvienam tās klientam, par to liecina bankas pirmā vieta Latvijas komercbanku vidū pēc klientu apkalpošanas centru skaita, darbojas 115 klientu apkalpošanas centri, no kuriem 34 ir minibankas, arī pēc ekspluatācijā esošo bankomātu skaita uz 2010. gada 31. martu banka ieņēma 3. vietu jeb 14,6 % no tirgus, kas ir progresīvs solis, jo banka iegūst arvien vairāk jaunu klientu lauku novados, un citām bankām ir ļoti grūti konkurēt ar to.
4. Bankas pamatvērtības - viena no bankas pamatvērtībām ir pilnīga klientu vajadzību apmierināšana, tāpēc nepārtraukti uzlabo un pilnveido esošos bankas produktus, kā arī izstrādā jaunus, veiksmīgi izvirzot tos tirgū, banka galvenokārt domā par klientu vēlmēm un ērtībām. Par to liecina ieviestais „Dzintara komplekts”, kas ir speciāli radīts Latvijas Republikas vecuma un izdienas pensijas saņemšanai, komplekts sevī apvieno vairākus Latvijas Krājbankas produktus un darbojās īpašā atlaižu programmā, tā kā bankas mērķa klientu grupā ietilpst privātpersonas ar maziem un vidējiem ienākumiem, šīs grupas klientiem tas ir īpaši izdevīgs piedāvājums.
…
Neskatoties uz to, ka valsts tautsaimniecībā valda smagi laiki, banka ir turpinājusi sniegties uz saviem izvirzītajiem stratēģiskajiem mērķiem. Domāju, ka bankas spēja efektīvi pārvaldīt un uzraudzīt iespējamos riskus ir pilnībā atmaksājusies, jo plānotie darbības rādītāji ir sasniegti.
Pielikumu nav.
- A/S "Latvijas Krājbanka"
- AS "Latvijas Krājbanka"
- AS "Latvijas Krājbanka" Cēsu klientu apkalpošanas centrs
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!AS "Latvijas Krājbanka"
Отчёт по практике для университета48
-
A/S "Latvijas Krājbanka"
Отчёт по практике для университета58
-
A/S “Latvijas Krājbanka”
Отчёт по практике для университета47
-
A/S "Latvijas Krājbanka"
Отчёт по практике для университета17
Оцененный! -
Prakse AS "Latvijas Krājbanka"
Отчёт по практике для университета57