Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:954766
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2009.g. - 2011.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Bankas vispārējs raksturojums, pārvaldes struktūra un darbības principi    5
1.1.  A/S Latvijas Krājbanka vispārējs raksturojums    5
1.2.  Bankas izvēlētais tirgus un klientu grupas raksturojums    5
1.3.  Bankas pārvaldes struktūra    6
1.4.  Bankas struktūrvienības un to funkciju raksturojums    7
1.5.  Mārketinga nodaļas funkcijas un mārketinga aktivitāšu raksturojums    11
2.  Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums    14
2.1.  Bankas finanšu pakalpojumu raksturojums un priekšrocības    14
2.2.  Bankas tradicionālie un jaunākie finanšu pakalpojumi    16
3.  Starptautisko tirdzniecības darījumu finansēšanas analīze    18
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    30
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    31
Фрагмент работы

Secinājumi
Neskatoties uz to, ka valsts tautsaimniecībā valda smagi laiki, banka ir turpinājusi sniegties uz saviem izvirzītajiem stratēģiskajiem mērķiem. Domāju, ka bankas spēja efektīvi pārvaldīt un uzraudzīt iespējamos riskus ir pilnībā atmaksājusies, jo plānotie darbības rādītāji ir sasniegti.
1. Stabilā vieta tirgū - bankas likviditāte 2009. gadā ir saglabājusies normas robežās, tādejādi saglabājot stabilu vietu tirgū pēc galvenajiem banku darbības rādītājiem, neskatoties uz to, ka pārskata gadu ir noslēgusi ar zaudējumiem (1,978,000 LVL ).
2. Bankas pamatdarbība - bankas darbība pamatā ir balstīta uz noguldījumu piesaistīšanu, norēķiniem un norēķinu karšu izlaišanu un apkalpošanu, taču arī kredītu izsniegšanai ir bijusi liela nozīme, to skaits pārskata gadā ir palielinājies par 7 %, kas bankai ir bijis viens no lielākajiem peļņas avotiem, manuprāt, rezultātus ir devusi bankas pieturēšanās pie piesardzīgās kreditēšanas politikas, rūpīgi izvērtējot un izpētot katru gadījumu individuāli.
3.Pēc iespējas pieejamāki un ērtāki pakalpojumi - Latvijas Krājbanka veiksmīgi realizēja politiku, kuras mērķis bija padarīt bankas pakalpojumus pēc iespējas vairāk pieejamākus un ērtakus ikvienam tās klientam, par to liecina bankas pirmā vieta Latvijas komercbanku vidū pēc klientu apkalpošanas centru skaita, darbojas 115 klientu apkalpošanas centri, no kuriem 34 ir minibankas, arī pēc ekspluatācijā esošo bankomātu skaita uz 2010. gada 31. martu banka ieņēma 3. vietu jeb 14,6 % no tirgus, kas ir progresīvs solis, jo banka iegūst arvien vairāk jaunu klientu lauku novados, un citām bankām ir ļoti grūti konkurēt ar to.
4. Bankas pamatvērtības - viena no bankas pamatvērtībām ir pilnīga klientu vajadzību apmierināšana, tāpēc nepārtraukti uzlabo un pilnveido esošos bankas produktus, kā arī izstrādā jaunus, veiksmīgi izvirzot tos tirgū, banka galvenokārt domā par klientu vēlmēm un ērtībām. Par to liecina ieviestais „Dzintara komplekts”, kas ir speciāli radīts Latvijas Republikas vecuma un izdienas pensijas saņemšanai, komplekts sevī apvieno vairākus Latvijas Krājbankas produktus un darbojās īpašā atlaižu programmā, tā kā bankas mērķa klientu grupā ietilpst privātpersonas ar maziem un vidējiem ienākumiem, šīs grupas klientiem tas ir īpaši izdevīgs piedāvājums.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация