Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Финансы, кредит
AS "SEB Latvijas Unibanka" menedžments-
AS "SEB Latvijas Unibanka" menedžments
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Stratēģiskā menedžmenta esamība uzņēmumā | 4 |
1.1. | Stratēģiskā vadīšana uzņēmumā | 4 |
1.2. | Pārvaldes loma uzņēmuma ikdienas darbā | 5 |
2. | Personāla vadība uzņēmumā | 7 |
2.1. | Uzņēmuma personāls | 7 |
Darbinieku vecuma struktūra 2005.gadā | 7 | |
2.2. | Uzņēmuma personāla politika | 9 |
2.3. | Personāla plānošana, atlase un vadīšana | 10 |
2.4. | Personāla motivēšana | 14 |
2.5. | Personāla novērtēšana | 16 |
2.6. | Personāla tālākizglītība un kvalifikācijas celšana, atlaišana | 18 |
3. | Komunikācijas process un lēmumu pieņemšana uzņēmumā | 22 |
3.1. | Informācijas plūsma uzņēmumā | 22 |
3.2. | Lēmumu pieņemšana uzņēmumā | 23 |
3.3. | Datorprogrammas un datu bāzes uzņēmumā | 24 |
3.4. | Statistikas datu vākšana, apkopošana, analīze uzņēmumā | 25 |
3.5. | Lietvedības organizācija, lietvedības darbs un dokumentācija | 25 |
4. | Organizatoriskās struktūras novērtējums | 29 |
5. | Kvalitātes novērtēšanas sistēma uzņēmumā | 31 |
6. | Uzņēmuma SVID analīze | 34 |
Secinājumi | 37 | |
Priekšlikumi | 38 | |
Izmantotā literatūra | 39 | |
Pielikums | 40 |
Savu prakses laiku es pavadīju AS “SEB Latvijas Unibanka” kuru, manuprāt, pamatoti var uzskatīt par vienu no stabilākajām bankām līdera vidū. AS “SEB Latvijas Unibanka” ir spējusi sevi pierādīt kā stabilu un uzticamu finansu tirgus dalībnieci Latvijā. Definējot bankas prioritātes, Unibanka viennozīmīgi vadās pēc principa, ka šodien strauji mainīgā situācijā lielākus panākumus gūst tie, kuri savlaicīgi prot uztvert, izprast un sekmīgi izmantot attiecīgā brīža novitātes, kam paredzamas plašas attīstības perspektīvas. Manuprāt, šī banka sniedz lielisku pieredzi uzņēmuma sekmīgai darbībai un efektīvai vadīšanai, neraugoties uz plašo pakalpojumu klāstu un lielo darbinieku skaitu.
Prakses laikā , lai iegūtu informāciju, es iepazinos ar uzņēmuma saimniecisko darbību, organizatorisko struktūru, to funkciju sadali, kā arī izpētīju menedžmenta darbību šajā uzņēmumā. Līdz ar to, papildinot un nostiprinot vēl vairāk savas teorētiskās zināšanas par vadīšanas posmiem un procesiem, tas ir, plānošanu, motivēšanu, kontroli, darba organizāciju, kā arī sīkāk izzinot tieši AS „SEB Latvijas Unibanka” saimniecisko darbību, vadīšanas procesus- stratēģiskajā vadībā, personāla vadībā, kvalitātes vadībā.
Prakses atskaites mērķis ir izpētīt, analizēt, raksturot un dot savu personīgo vērtējumu par AS „SEB Latvijas Unibankas” saimniecisko darbību, kādas ir galvenās vadīšanas funkcijas uzņēmumā un cik efektīvi un cik efektīvi tā izmanto rīcībā esošo finanšu, materiāli tehniskos, darbaspēka un laika resursus. Kā arī izvērtēt procesus, kas saistīti ar stratēģisko vadīšanu, personāla vadību, kvalitātes vadības procesiem.
Lai iegūtu nepieciešamo informāciju, prakses laikā tika izmantota bankas iekšējie dokumenti, bankas nepublicētā informācija, iekšējās lietošanas rokasgrāmatas un procedūras.
Prakses atskaite ietver sevī nodaļas un apakšnodaļas, kas sakārtotas vadoties pēc prakses programmas.
AS “SEB Latvijas Unibanka” ir viena no lielākajām un konkurēt spējīgākajām bankām Latvijā, kas sniedz universālus komercbanku pakalpojumus gan juridiskajām, gan fiziskām personām:
Piesaista depozītus;
Izsniedz kredītus;
Izpilda vietējos un starptautiskos naudas pārskaitījumus;
Sniedz inkasācijas pakalpojumus;
Pērk un pārdod vērtspapīrus;
Piedāvā brokeru pakalpojumus un elektroniskos piegādes kanālus u.c.
Vīzija SEB Unibanka ir uz klientiem orientēta banka, kas balstās uz ilgtermiņa attiecībā, kompetenci, profesionalitāti un modernām tehnoloģijām.
Bankas mērķis ir sniegt klientiem universālus, dažādām prasībām atbilstošus, nevainojamas kvalitātes finansu produktus, nodrošinot augsta līmeņa apkalpošanu. Ar saviem pelnīt spējas, efektivitātes uz izaugsmes rādītājiem piedāvāt Bankas akcionāriem stabilus ienākumus, saglabājot pārdomātu attieksmi pret risku.
SEB Unibankas iekšējās attīstības jomā galvenais mērķis ir konservatīvi sekot mūsdienu banku attīstības tendencēm, pilnveidojot darbības, kā arī veltot īpašu uzmanību drošības un kvalitātes uzraudzības jautājumiem.
Apzinoties banku sektora nozīmīgo lomu Latvijas ekonomikā, SEB Unibankas misija ir stiprināt Latvijas banku sistēmas starptautisko autoritāti, veicināt valsts ekonomikas attīstību kopumā, kā arī stimulēt katra atsevišķa klienta biznesa uzplaukumu. Bankas nolūks ir ieņemt patstāvīgu vietu Latvijas kultūras dzīvē, kā arī citās sabiedrības eksistencei svarīgās jomās.…
Savu prakses laiku es pavadīju AS “SEB Latvijas Unibanka” kuru, manuprāt, pamatoti var uzskatīt par vienu no stabilākajām bankām līdera vidū. AS “SEB Latvijas Unibanka” ir spējusi sevi pierādīt kā stabilu un uzticamu finansu tirgus dalībnieci Latvijā. Definējot bankas prioritātes, Unibanka viennozīmīgi vadās pēc principa, ka šodien strauji mainīgā situācijā lielākus panākumus gūst tie, kuri savlaicīgi prot uztvert, izprast un sekmīgi izmantot attiecīgā brīža novitātes, kam paredzamas plašas attīstības perspektīvas. Manuprāt, šī banka sniedz lielisku pieredzi uzņēmuma sekmīgai darbībai un efektīvai vadīšanai, neraugoties uz plašo pakalpojumu klāstu un lielo darbinieku skaitu. Prakses laikā , lai iegūtu informāciju, es iepazinos ar uzņēmuma saimniecisko darbību, organizatorisko struktūru, to funkciju sadali, kā arī izpētīju menedžmenta darbību šajā uzņēmumā. Līdz ar to, papildinot un nostiprinot vēl vairāk savas teorētiskās zināšanas par vadīšanas posmiem un procesiem, tas ir, plānošanu, motivēšanu, kontroli, darba organizāciju, kā arī sīkāk izzinot tieši AS „SEB Latvijas Unibanka” saimniecisko darbību, vadīšanas procesus- stratēģiskajā vadībā, personāla vadībā, kvalitātes vadībā. Prakses atskaites mērķis ir izpētīt, analizēt, raksturot un dot savu personīgo vērtējumu par AS „SEB Latvijas Unibankas” saimniecisko darbību, kādas ir galvenās vadīšanas funkcijas uzņēmumā un cik efektīvi un cik efektīvi tā izmanto rīcībā esošo finanšu, materiāli tehniskos, darbaspēka un laika resursus. Kā arī izvērtēt procesus, kas saistīti ar stratēģisko vadīšanu, personāla vadību, kvalitātes vadības procesiem. Lai iegūtu nepieciešamo informāciju, prakses laikā tika izmantota bankas iekšējie dokumenti, bankas nepublicētā informācija, iekšējās lietošanas rokasgrāmatas un procedūras. Prakses atskaite ietver sevī nodaļas un apakšnodaļas, kas sakārtotas vadoties pēc prakses programmas.
-
Akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš"
Отчёт по практике27 Управление, Реклама, маркетинг, Экономика
- AS "SEB Latvijas Unibanka" menedžments
- Latvijas Privatizācijas aģentūra
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!AS "Latvijas Unibanka" Liepājas filiāle
Отчёт по практике для университета73
Оцененный! -
Prakses atskaite "SEB Latvijas Unibanka"
Отчёт по практике для университета31
-
A/S "Latvijas Krājbanka"
Отчёт по практике для университета58
-
A/S “Latvijas Krājbanka”
Отчёт по практике для университета47
-
A/S "Latvijas Krājbanka"
Отчёт по практике для университета17
Оцененный!