Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:354982
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 28 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” vispārīgs raksturojums    6
1.1.  Uzņēmuma vēsture    7
1.2.  Uzņēmuma misija, vīzija, stratēģija    8
1.3.  Uzņēmuma mērķis un uzdevums    9
1.4.  Uzņēmuma darbību regulējošie dokumenti    9
2.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” struktūra    10
2.1.  Organizatoriskā struktūra    10
2.2.  Centralizācijas un decentralizācijas ietekme uz lēmumu pieņemšanu    13
3.  Personāla vadīšana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    15
3.1.  Personāla plānošana    15
3.2.  Personāla meklēšana un atlase    16
3.3.  Personāla pieņemšana darbā    19
3.4.  Personāla izglītošana    20
3.5.  Personāla struktūra 2010gadā    21
3.6.  Personāla kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums 2010.gadā    22
3.6.1.  Motivācija    22
3.6.2.  Darba samaksa    24
3.6.3.  Darba algas aprēķins    25
3.7.  Darba tiesiskās attiecības, to regulējums    26
3.7.1.  Darba līguma saturs, veidi, noslēgšanas kārtība    26
3.7.2.  Darba laiks, darba aizsardzība    27
4.  Darba organizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    28
5.  Mārketinga mikro - un makro vides faktoru ietekme uz uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” darbību    30
5.1.  Būtiskāko uzņēmuma darbību ietekmējošo faktoru noteikšana un analīze    30
5.1.1.  Makro vides analīze    30
5.1.1.1.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    31
5.1.1.2.  Politiskie faktori    32
5.1.1.3.  Kultūras un izglītības faktori    32
5.1.1.4.  Tehnoloģiskie faktori    33
5.1.2.  Mikro vides analīze    33
5.1.2.1.  Konkurenti    33
5.1.2.2.  Starpnieki    35
5.1.2.3.  Pircēji    36
5.1.2.4.  Piegādātāji    37
5.2.  SIA „MAXIMA Latvija” SVID analīze    38
6.  Tirgus segmentācija    39
7.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    41
7.1.  Prece    41
7.2.  Cenu politika    47
7.3.  Vieta tirgū    49
7.4.  Virzīšanas tirgū stratēģija    51
8.  Preču sagāde, uzglabāšana un realizācija SIA „MAXIMA Latvija”    52
9.  Mārketinga informācijas sistēma SIA „MAXIMA Latvija”    53
10.  Mārketinga kompleksa plānošana uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    57
11.  Kvalitātes vadība SIA „MAXIMA Latvija”    59
12.  Inventarizācija uzņēmumā SIA „MAXIMA Latvija”    60
13.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” pārskata gada analīze    61
14.  Uzņēmuma SIA „MAXIMA Latvija” finansiālo rādītāju analīze    66
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    71
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    73
Фрагмент работы

Uzņēmējdarbība mūsu valstī ir ne tikai daudzu cilvēku nodarbošanās un ienākumu avots, bet arī dzīvesveids. Sākt uzņēmējdarbību nav viegli. Būs jāpārvar daudzi un dažādi šķēršļi, būs jārisina dažādas problēmas. Lai gūtu sekmes uzņēmējdarbībā, tā jāmācās. Jāpārzina vispārējie saimnieciskie principi un uzņēmējdarbības vide, savas uzņēmējdarbības tiesiskā bāze - tiesības, pienākumi, atbildības apjoms. Labi jāapgūst izraudzītās uzņēmējdarbības sfēras specifika. Tirgus ekonomikas apstākļos uzņēmuma darbības efektivitāte zināmā mērā ir atkarīga no tā, kur tas ir izvietots, cik patiesi uzņēmuma vadība paredz tā attīstības tuvāko un tālāko perspektīvu, tas ir, izstrādā uzņēmuma attīstības plānu. Galvenā uzņēmējdarbības priekšrocība ir tā, ka pareizi izstrādāts plāns parāda sabiedrības attīstības perspektīvu, palīdz rast atbildi uz uzņēmējam vissvarīgāko jautājumu: vai ir vērts ieguldīt līdzekļus uzņēmējdarbībā, vai tā nesīs ienākumus, kas segs visus izdevumus un vai būs peļņa. Jebkura uzņēmējdarbība sākas ar ideju un iespējamo šīs idejas īstenojumu. Uzsākot uzņēmējdarbību, uzņēmuma dibinātājs, nenoliedzot ienākumu gūšanas avotu, pirmkārt, vēlējās darīt darbu, kas viņu patiesi interesē un kas viņam padodas vislabāk. Naudas pelnīšanu viņš noteikti neuzskata kā primāro personīgo biznesa mērķi, jo ienākumus var gūt arī strādājot kādā iestādē vai organizācijā, vai kāda cita darba devēja pakļautībā un neuzņemties nekādu risku. Uzņēmējs ir tas, pēc autora domām, kurš pats plāno un organizē ražošanu, īsteno iespēju gūt ienākumus, kā arī rīkojas ar iegūtajiem ienākumiem no savas darbības. Uzņēmējs savā darbībā nodrošina personiskā izdevīguma un sabiedriskā labuma nepieciešamo kombināciju ar mērķi iegūt peļņu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация