Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:772127
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Klients un tā piesaistīšana uzņēmējdarbībā    4
1.1.  Klienta nozīme uzņēmējdarbībā    4
1.2.  Klientu raksturojums    5
1.3.  Klienta piesaistīšanas iespējas    10
2.  Uzņēmuma SIA "Ritms - Ž" darbības apraksts    16
2.1.  Uzņēmuma darbība virzieni    16
2.2.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    18
3.  Klientu piesaistes iespējas uzņēmumā SIA „Ritms-Ž”    24
3.1.  Klientu lojalitātes programma    24
3.2.  Reklāmas nozīme klientu piesaistīšanā    26
3.3.  Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā    27
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikumi    31
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Uzņēmējdarbības pamatā ir pārdošana, savukārt pārdošana ir klientu vajadzību apmierināšana.
2. Klientu uzvedību ietekmē viņu iepriekšējā dzīves pieredze un sociālie un kultūras faktori.
3. Uzņēmumam ir kvalificēti darbinieki, kuri spēj kvalificēti apkalpot klientu un rast pieeju katram pircējam.
4. Ļoti svarīgi ir, lai klients no salona neaizietu neapmierināts un neveidotos antireklāma, tādējādi mazinot potenciālo klientu skaitu.
5. Veicot aptauju konstatēts, ka informācija par uzņēmuma SIA „Ritms – Ž” darbību un tā sniegtajiem pakalpojumiem tiek iegūta no draugiem un paziņām, kas liecina, ka trūkst informācijas, tātad nepieciešama reklāma.
6. Reklāma ir vispopulārākais mārketinga komunikācijas veids
7. Inovāciju ieviešana pakalpojumu sniegšanā uzlabo pakalpojumu kvalitāti un jaunu klientu piesaisti

Priekšlikumi
1. Darba autore iesaka regulāri uzlabot apkalpošanas līmeni un pakalpojumu kvalitāti, kā arī dažādot pakalpojumu sortimentu.
2. Lai palielinātu klientu pirktspēju var ieviest dažādas atlaides un akcijas, piemēram, dzimšanas dienās un vārda dienās
3. Klientu lojalitāti veicinās bonusa sistēma un klientu kartes ieviešana
4. Nepārtraukts darbs ar klientiem un klientu vajadzību apmierināšana – tie ir galvenie uzdevumi, kas jāveic uzņēmumam SIA „Ritms – Ž”. Klientu uztveres un vajadzību izpratne palīdz izvēlēties pareizos risinājumus esošo klientu noturēšanā un jaunu klientu piesaistē.
5. Uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu, lai to sasniegtu ir nepieciešams izmantot dažādus līdzekļus un viena no tiem ir reklāma. Darba autore uzņēmumam iesaka vairāk sevi reklamēt dažādos interneta portālos, avīžu izdevumos, radio un televīzijā. Kā arī var izveidot savu mājaslapu un Ventspils portālā ievietot reklāmu ar hiperlinku uz mājaslapu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1344752
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация