Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:678530
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Organizācijas iekšējas vides analīze    4
1.1.  Organizācijas darbības raksturojums, mērķi un misija    4
1.2.  Organizācijas struktūra un iekšēja komunikācija    5
2.  Organizācijas ārējā vides analīze    7
2.1.  Organizācijas klienti, konkurenti un ārēji ietekmējošie faktori    7
2.2.  Organizācijas sadarbība ar citām organizācijām un uzņēmumiem    9
2.3.  Organizācijas ārējas komunikācijas analīze    10
  Secinājumi    12
  Priekšlikumi    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Organizācija ar savu mazo komandu ir spējīga radoši, aktīvi un efektīvi strādāt, un savā starpā brīvi komunicēt, apzinoties uzstādītos mērķus un nonākot pie tiem.
2. Organizācijas ārējā komunikācija ar savu auditoriju ir nepietiekama un draud ar lielāku klientu zudumu.
3. Organizācijas darbība, šobrīd aprobežojas ar pamata pakalpojuma piedāvāšanu un tā salīdzinoši maz nodarbojas ar projektu un pasākumu veidošanu.
4. Organizācijas vadītājs atbilst savam amatam šāda veida organizācijā, un veic savu darbu labi, veiksmīgi sastrādājoties ar pārējiem darbiniekiem, ņemot vērā pieejamos finanšu resursus.
5. Organizācija pat reiz pilnvērtīgi neizmanto savus resursus, kas ir pieejamās telpas, kā kafejnīca tehnika un materiāli.

Priekšlikumi
1. Lai uzlabotu organizācijas darbību ir vajadzīgi jauni radoši un aktīvi darbinieki, lai samazinātu esošo darbinieku darba apjomu un papildinātu organizāciju ar jaunām idejām.
2. Ņemot vērā finansējuma trūkumu, ir jāpalielina ārējā komunikācija, izmantojot konkursus vai veidojot dažādas aktivitātes, kas vairāk prasa izdomu, nevis finansējumu un ja tas palīdz palielināt apmeklētību, sākt apjomīgāku komunicēšanu ar auditoriju, ieguldot vairāk finanses.
3. Ir jāpiesaista jauni patstāvīgi atbalstītāji vai sponsori, kas palīdzētu ar materiālu, cilvēkresursu vai finanšu palīdzību, kā arī jāmeklē jaunas organizācijas, ar kurām sadarboties, lai varētu uzsākt aktīvāku pasākumu un projektu veidošanu.
4. Vadītājam vajadzētu vairāk izmantot iespējas, piedalīties jebkādās aktivitātēs, lai veidotu labākas sabiedriskās attiecības, uzlabojot organizācijas tēlu un reklamējot to.
5. Organizācijai vajadzētu ieguldīt vairāk darba plānošanā un jaunā idejās, izmantot vairāk komunikāciju ar auditoriju un ieguldīt finansējumu tās pieejamos resursos, kā, piemēram, kafejnīca un plašās telpas, jo to pilnvērtīgāka attīstīšana var piesaistīt jaunas klientu grupas.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация