Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
3,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:886430
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.08.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Prakses vietas apraksts    4
2.  Uzņēmuma mārketinga kompleksa analīze    5
2.1.  Produktu politika    5
2.2.  Cenu politika    6
2.3.  Atrašanās vieta    6
2.4.  Uzņēmuma pielietotās mārketinga komunikācijas    6
3.  Uzņēmuma mārketinga vide    8
3.1.  Iekšējās vides elementi    8
3.2.  Ārpus uzņēmuma mikrovides faktoru izvērtējums    8
3.3.  Makrovides faktori, kam uz uzņēmumu ir netieša ietekme    8
4.  Darbs ar klientiem    10
4.1.  Uzņēmuma līdzšinējās pieejas klientu apkalpošanai izvērtējums    10
4.2.  Ieteikumi darbam ar klientiem    10
5.  Klientu aptauja    11
5.1.  Aptaujas anketas rezultāti    11
5.2.  Priekšlikumi pēc aptaujas rezultātiem    11
6.  Tirgus segmentēšana uzņēmumā    12
6.1.  Klientu segmentēšana    12
6.2.  Tirgus aptveršanas stratēģijas    12
6.3.  Līdz šim neaptverts tirgus segments    12
7.  Konkurentu analīze    13
  Secinājumi    14
  Priekšlikumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Фрагмент работы

7. Konkurentu analīze
Uzņēmums darbojas monopolistiskās konkurences situācijā, jo pilsētā ir daudz dažāda mēroga firmas, kas nodarbojas ar to pašu. Ir cenu atšķirības. Piemēram, mazo mīluļu barības var nopirkt ne tikai zooveikalos, bet arī gandrīz visos pārtikas veikalos. Tāpat ir ar darba apģērbu, saimniecības un lauksaimniecības precēm.
Bija ļoti grūti salīdzināt konkurentus, jo kā jau iepriekš minēju SIA „X” piedāvā ļoti daudz dažādas preces. Pilsētā nav atrodams neviens veikals, kas piedāvātu tieši tādu pašu produkciju. Katrai tirdzniecības daļai ir savi atšķirīgi konkurenti.
Tiešie konkurenti ir visi zooveikali pilsētā. Kopā tie ir seši veikali. Konkurentiem ir bagātīgs preču klāsts, kas atšķiras no prakses devēja. Pastāv arī cenu atšķirības. Tomēr šie konkurenti vairāk specializējas tieši mazo mīluļu barību un papildbarību tirdzniecībā, rotaļlietu un mazo dzīvnieku tirdzniecībā. Konkurenti piedāvā tādu pašu preci, tomēr daudzo piegādātāju dēļ precēm atšķiras nosaukums.
Interneta veikals www.majasmilulis.lv piedāvā ļoti līdzīgu produkciju, kuru pircējs izvēlas un pasūta internetā. Minimālai pirkuma summai X reģionā jābūt 30,00 latiem plus piegādes izdevumi. Šis piegādātājs varētu būt konkurents apkalpojot saimniecības ar lielāku mājdzīvnieku skaitu.
Lai salīdzinātu prakses devēja un konkurentu cenu līmeni, izvēlējos sešas dažādas preces, kuru cenas salīdzināju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация