Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
5,49
Экономия:
1,04 (19%)
Со скидкой*:
4,45
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:380053
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2005.g. - 2007.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma VAS „Latvijas Pasts” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma misija un vīzija    5
1.3.  Uzņēmuma struktūra    5
1.4.  Uzņēmuma darbības virzieni, pakalpojumi    6
2.  Klientu apkalpošanas kvalitāte uzņēmumā    10
2.1.  Darbinieku apmācība uzņēmumā    11
2.2.  Klientu apkalpošanas kvalitātes pētījumi Latvijas Pastā    12
2.3.  Klientu aptaujas anketu rezultātu apkopojums    14
3.  Konkurentu analīze    22
4.  Reklāma    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantoto avotu saraksts    29
Фрагмент работы

Secinājumi
Veicot analīzi prakses atskaites izstrādāšanas laikā, nonācu pie secinājumiem:
1. Kopš 2003.gada, kad uzņēmumā ir mainījusies vadība un uzņēmuma struktūra, Latvijas Pasts, plānojot savu turpmāko darbību, pakāpeniski uzlabo jau esošo pakalpojumu kvalitāti un paplašina piedāvājumu klāstu, kā arī uzņēmums ir orientēts uz pilnīgi jaunu pakalpojumu veidošanu. Kā viens no būtiskākajiem veikumiem jāatzīmē Klientu apkalpošanas koncepcijas izstrāde, jo līdz šim Latvijas Pasta klientu apkalpošanas kvalitāte ir bijusi ļoti zemā līmenī.
2. Latvijas Pasts piedāvā ļoti plašu pakalpojumu klāstu, kas nodrošina klientu piesaisti uzņēmumam.
3. Konkurences cīņa ar katru gadu paliek arvien intensīvāka un tirgū ienāk jauni konkurenti, tāpēc uzņēmumam nedrīkst pieļaut būtiskas kļūdas. Lai arī Latvijas Pasta priekšrocība konkurentu vidū ir atpazīstamība, nedrīkst aizmirst par sava pakalpojuma reklamēšanu.
4. Veicot praksi nācās saskarties ar grūtībām, lai iegūtu informāciju par uzņēmuma finansiālo pusi, jo visa informācija ir konfidenciāla, līdz ar to ir grūti izvērtēt, piemēram, reklāmai atvēlēto līdzekļu efektivitāti.
5. Apkopojot rezultātus, aptaujas anketai „Kā klienti ir apmierināti ar Jēkabpils pasta nodaļu darbību”, nācās secināt, ka aptaujātie respondenti, manuprāt, nav bijuši pietiekami patiesi, bet drīzāk lojāli pret sev pazīstamajiem pasta nodaļu darbiniekiem, lielākā daļa atbilžu ir pretrunā ar ikdienā sabiedrībā un masu saziņas līdzekļos pausto viedokli.

Priekšlikumi
Lai uzņēmums varētu sekmīgi īstenot savu stratēģiju un būtu konkurēt spējīgs, ieteiktu dažus priekšlikumus:
1. Izvērtēt plašo un piesātināto pakalpojumu sortimentu. Kvantitāte neuzlabo kvalitāti. Izvirzīt pieprasītākos pakalpojumus un veicināt to stabilitāti un pieprasījuma pieaugumu tirgū.
2. Nepieciešams adekvāts apkalpošanas personāla skaits, lai pilnvērtīgi strādātu un nodrošinātu optimālu produktu virzību, kā arī uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti.
3. Veikt konkurentu analīzi, lai varētu redzēt kādi ir konkurentu plusi un mīnusi un veikt savas darbības aktivizēšanu tajā sfērā, kas ir vājāk attīstītas konkurentiem.
4. Izvērtēt reklāmas efektivitāti uzņēmuma publicitātes veidošanai, gan pakalpojumu tiešai reklāmai, gan pārdošanas veicināšanas pasākumiem.
5. Uzņēmumam vajadzētu plānot un veicināt uzņēmuma iekšējās sabiedriskās saskares attīstību. Lielāku vērību vajadzētu pievērst darba plānošanai, nodrošināt labāku pienākumu un uzdevumu deleģēšanu uzņēmuma darbiniekiem, līdz ar to, panākt efektīvāku darbības attīstību un pakalpojumu pilnveidošanu.
6. Pasta nodaļu telpās ieteiktu ieviest atsauksmju un sūdzību grāmatu klientiem. Tas dos iespēju, konkrēti katrai pasta nodaļai, izvērtēt un analizēt klientu viedokļus un vēlmes, tādejādi pilnveidot savu darbību.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Mārketinga prakses atskaite VAS "Latvijas Pasts"”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/380053

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация