-
Mārketinga prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Prakses vietas apraksts | 4 | |
Uzņēmuma struktūrshēma | 7 | |
Amatu apraksti | 8 | |
Uzņēmuma mārketinga mērķi un uzdevumi | 9 | |
Ogilvy PR Latvija mārketinga mērķi un uzdevumi | 10 | |
Ogilvy PR Latvija mērķa tirgus | 11 | |
Mārketinga pētījumu metodes | 14 | |
Ogilvy PR Latvija SVID analīze | 16 | |
Uzņēmuma produkta pozicionēšanas izpēte | 18 | |
Ogily PR Latvija konkurentu izpēte un analīze | 20 | |
Ogilvy PR Latvija virzīšanas pasākumu izpēte un analīze | 23 | |
Secinājumi | 26 | |
Pielikums | 29 |
Secinājumi
Pēc prakses iziešanas autorei radās sekojošie secinājumi:
1. Sabiedrisko attiecību aģentūras mārketinga specifika ir cieši sasaistīta ar tās klientiem. Uzņēmuma mārketinga mērķi un uzdevumi ir viņu klientu mērķi un uzdevumi.
2. Prakse sabiedrisko attiecību aģentūrā ir liels izaicinājums, jo iespējams iepazīties ar dažādu nozaru uzņēmumu mārketinga stratēģijām un pieejām. Prakses laikā bija iespējams iepazīties ar prakses uzņēmuma klientiem, viņu mērķiem un izstrādātajiem komunikācijas plāniem dažādu nozaru uzņēmumos. Interesanti reālā darbībā redzēt kādas aktivitātes veic Latvijā jau zināmi uzņēmumi, un kāda pieeja tiek veidota jaunpienācējiem Latvijas un Baltijas tirgū.
3. Prakse sabiedrisko attiecību aģentūrā ir izaicinājums prakses uzdevumu pildīšanā, jo analīzes veikšana sabiedrisko attiecību aģentūrai ir atšķirīga no klasika uzņēmuma. Mērķa tirgus noteikšanai neder pierastā patēriņa tirgus segmentācijas parametri kā arī šāda uzņēmuma mārketinga aktivitātes tiek vestas caur klientu aktivitātēm un pasākumiem.
4. Ogilvy PR Latvija ir labi izstrādāts pakalpojumu portfelis, kas ļauj viņiem palīdzēt saviem klientiem sasniegt kopā nospraustos mārketinga mērķus un izpildīt uzstādītos uzdevumus. Kā viens no nozares līderiem Ogilvy PR Latvija saviem klientiem piedāvā plašu pakalpojumu loku un veic savus uzdevumus ļoti augstā kvalitātē.
…
Mārketinga (tirgzinību) prakse tika veikta Sabiedrisko attiecību aģentūrā. Šīs prakses mērķis bija sekmēt koledžā iegūto teorētisko zināšanu pielietošanu praktiskajā darbā kādā no Latvijas uzņēmumiem. Uzstādītie prakses mērķi: 1. Teorētisko zināšanu pielietošana praktiskā darbā; 2. Saskarsmes prasmju un iemaņu pilnveidošana mārketinga nozarē; 3. Nākamās profesijas kompetenču apgūšanas veicināšana, apgūstot pamatiemaņas mārketinga procesos; 4. Savas atbilstības, sagatavotības un piemērotības pārbaude izvēlētajai profesijai. Uzstādītie uzdevumi šajā Mārketinga (tirgzinību) praksē: 1. Izprast un izvērtēt uzņēmuma mārketinga darbu; 2. Izpētīt, noteikt un analizēt uzņēmuma mārketinga mērķus, uzdevumus, mērķa tirgu; 3. Izpētīt, kādas mārketinga pētījumu metodes tiek izmantotas uzņēmumā, noteikt pētījumu nepieciešamību; 4. Izpētīt un analizēt uzņēmuma konkurentus; 5. Izpētīt un analizēt uzņēmuma virzīšanas pasākumus, izstrādāt to plānu; 6. Izstrādāt secinājumus un sagatavot priekšlikumus uzņēmuma mārketinga darba uzlabošanai; 7. Uzsākt materiālu apkopošanu kvalifikācijas darbam.
Koledžas darbs. Pievienots 1. un 3.pielikums.
- Mārketinga prakses atskaite
- Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
- SIA "Koks" prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Koks" prakses atskaite
Отчёт по практике для средней школы45
-
Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
Отчёт по практике для средней школы11
Оцененный! -
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для средней школы8
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для средней школы19
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для средней школы8