-
Nozares apraksts
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | IEVADS | 3 |
2. | UZŅĒMUMA UN NOZARES, KURĀ DARBOJAS UZŅĒMUMS, VISPĀRĪGS APRAKSTS | 4 |
3. | SADARBĪBA AR UZŅĒMUMIEM | 8 |
4. | UZŅĒMUMA KLIENTI UN ATTĪSTĪBAS TENDENCES | 9 |
5. | SIA „ELEKTROMONTĀŽA” KVALITĀTES POLITIKA | 10 |
6. | SIA „ELEKTROMONTĀŽA” STRUKTŪRA | 11 |
7. | PERSONĀLS | 13 |
8. | NODOKĻI | 14 |
8.1. | IEDZ IVOTĀJU IENĀKUMU NODOKLIS | 14 |
8.2. | VALSTS SOCIĀLĀS APDROŠINĀŠANAS OBLIGĀTĀS IEMAKSAS | 14 |
8.3. | PIEVIENOTĀS VĒRTĪBAS NODOKLIS | 15 |
8.4. | NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA NODOKLIS | 16 |
8.5. | UZŅĒMUMA IENĀKUMA NODOKLIS | 16 |
8.6. | CITI NODOKĻI UN NODEVAS UZŅĒMUMĀ | 17 |
9. | GADA PĀRSKATA SASTĀVS | 18 |
9.1. | UZŅĒMUMA UZDEVUMI, PLĀNOŠANA UN KONTROLE | 20 |
9.2. | PAMATLĪDZEKĻU SAŅEMŠANA UN IZSLĒGŠANA | 21 |
10. | KRĀJUMU UZSKAITE | 23 |
11. | CENU VEIDOŠANAS PAMATPRINCIPI | 24 |
12. | SECINĀJUMI | 25 |
13. | PIELIKUMI | 26 |
Vidējais uzcenojums tiek aprēķināts ņemot darbinieka algu pirms nodokļu nomaksas izdalot ar darba stundām. Pēc šī aprēķina tiek uzlikts uzcenojums pakalpojumiem pēc uzņēmuma ieskatiem. Konkrētu uzcenojumu nevar noteikt, jo cenas mainās atkarīgi no materiālu cenām, kā arī ņemot vērā arī inflāciju. Bet parasti uzcenojumu un cenu par pakalpojumu nosaka atkarībā no projeta izpiles vai arī tad, ja uzņēmums vēlas palielinat savim darbiniekiem algas, tad arī uzņēmums palielina pakalpojumu cenas.
Elektromontāža pieprasa no materiālu piegādātājiem tāmi par konkrētiem materiāliem un izvēlas kādu uzcenojumu uzlikt kādam projektam. Taču dažkārt ir tā, ka uzņēmumam ir nepieciešama sadarbība, lai pieņemtu kādu projektu un parādītu, ka Elektromontāža darbojas saskaņā ar savu kvalitātes politiku. Dažkārt šīs cenas tiek pazeminātas, lai varētu konkurēt uz kādu objektu, kurš izstrādājis konkursu.
12. Secinājumi
Pēc pieejamās informācijas ir tapis skaidrs tas, ka uzņēmums darbojas diezgan stabili, bet uzņēmuma nepieciešami kvalificēti darbinieki, kas uzrauga dokumentāciju uzņēmumā.
Uzņēmuma loma Latvijā ir diežgan liela, jo būvniecība Latvijā strauji attīstās un elektromontāžas darbi tiek vairāk pieprasīti. Par cik objektu skaits būvniecībā palielinās, līdz ar to uzņēmumam ir ļoti lielas iespējas šo objektu apkalpot līdz ar to īstenojot savu mērķi-palielināt uzņēmuma peļņu.
Uzņēmums nav tendēts uz inovācijas ieviešanu, kas varētu ierobežot uzņēmuma izaugsmi un konkurētspeju nākotnē tirgus sfērā. Publiskā tēla nostiprināšana nav nepieciešama, jo uzņēmums ir diezgan stabils un atpazīstams. Klientu piesaistīšana pārsvarā notiek caur esošo klietu rekomendācijām, kas nozīmē to, ka nav nepieciešams izmantot līdzekļus repezentācijas materiāliem. Mērķa auditorijā uzņēmums ir plaši atpazīstams.
Uzņēmums turpina kvalitatīvi sadarboties ar saviem sadrabības partneriem.
Ņemot vērā uzņēmuma pašreizējo attīstības tendenci un vērtības, uzņēmums saglabās savu tirgus nišu, bet pastāv arī iespējamie draudi, neelastīgās darbības dēļ, uzņēmums zaudēs attīstības tempus.
…
Prakses apskats uzņēmumā Elektromontāža
Pielikumu nav.
- Atskaite par praksi lidostā no muitnieka redzespunkta
- Nozares apraksts
- Prakses atskaite par darbu muitā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Projekta bērnu nometnes „Laime” izveide un darbības plānošana Krāslavas rajonā
Отчёт по практике для университета47
-
Lattelecom
Отчёт по практике для университета48
-
Prakses atskaite par Slovēnijas naftas nozares firmu "Petrol"
Отчёт по практике для университета9
-
Viesnīcas "Sheraton Diana Majestic" apraksts
Отчёт по практике для университета25
-
Prakses atskaite SIA "X"
Отчёт по практике для университета45