Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:175642
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.06.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Ventspils Tehnikuma organizatoriskā struktūra un personāla vadības vieta tajā    3
2.  Ventspils Tehnikuma faktori, kas ietekmē iekšējo un ārējo vidi    7
3.  Personāla vadības process    9
4.  Ventspils Tehnikuma SVID    15
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Ventspils Tehnikums ir profesionālā vidējā izglītības iestāde. Tehnikuma mērķis ir organizēt un īstenot izglītību, kas nodrošinātu valsts profesionālās izglītības standartos un profesiju standartos noteikto profesionālās izglītības mērķu sasniegšanu.
2. Ventspils Tehnikums piedalās vairākos starptautiskajos projektos. Sadarbojoties ar citām izglītības iestādēm ārzemēs, kā arī piedaloties starptautiskajos projektos, tehnikums nodrošina sava pamatmērķa efektīvāku sasniegšanu. Tiek iegūta jauna pieredze, zināšanas, kā arī apzinātas attīstības iespējas ne tikai Latvijas valsts robežās, bet arī ārzemēs.
3. Ņemot vērā to, kā Ventspils Tehnikums ne tikai sniedz profesionālo izglītību Latvijas iedzīvotājiem, bet arī piedalās starptautiskajos projektos, tā vadīšana ir sarežģīts process, kuram ir jābūt pārdomātam un efektīvām. Mūsdienās vairs nevar izglītības iestādes vadīšanā izmantot tikai skolvadības teorijas. Jāizmanto arī vadības teorijas metodes un jāatsakās no kontroles funkcijas īpašas izcelšanas.
4. Lai gan Ventspils Tehnikums ir intelektuālā organizācija, to vada tikai ar skolvadības teorijas atziņām. Rezultātā nav pārdomāta organizatoriskā struktūra, izmanto funkcionālo organizatorisko struktūru, dominē vadīšanas centralizācija, tehnikuma direktors izmanto autoritāru vadīšanas stilu, kā arī nav izstrādāta tehnikuma attīstības stratēģija. Šīs vispārējās vadīšanas atziņas ir jāizmanto jebkuras izglītības iestādes vadīšanā, arī Ventspils Tehnikumā.
5. Ventspils Tehnikums ir organizācija. Tas nozīme, ka tā ir atvērta sistēma, kuru ietekmē ārējās vides faktori. Savukārt, iekšējās vides faktori ir tiešas ietekmes faktori, jo tie ietekme katru organizāciju atsevišķi un ir katrai organizācijai savi. Apskatot spēkus, kuri ietekmē nozares konkurences stiprumu, autors secināja, ka konkurence izglītības nozarē ir augsta, un tuvākajos gados tā nesamazināsies.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация