Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:681154
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  LIETVEDĪBA UN TĀS SASTĀVDAĻAS    4
2.  PERSONĀLA DOKUMENTI UN TO NOFORMĒŠANA    7
2.1.  Personāla dokumentu veidi un to izstrādāšana    7
2.1.1.  Īss dzīves apraksts    8
2.1.2.  Iesniegums    9
2.1.3.  Raksturojums-Rekomendācija    9
2.1.4.  Motivācijas vēstule    9
2.1.5.  Darba līgums    10
2.1.6.  Pilnvara    10
2.2.  Dokumentu glabāšana    11
2.3.  Personālsastāva lietu veidošana un noformēšana    12
3.  PERSONĀLA VADĪBAS LIETVEDĪBAS PRAKSES XXX PAŠVALDĪBAS INSTITŪCIJĀ    14
3.1.  SVID analīze    14
3.2.  Darbs ar personāla dokumentiem XXX pašvaldībā    17
  SECINĀJUMI    22
  PRIEKŠLIKUMI    23
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    24
  PIELIKUMI    25
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Lietvedības procesā ir jāievēro noteikta kārtība, kas ir noteikta likumos, lai konkrētajā organizācijā būtu kārtībā dokumenti, lai tie būtu sakārtoti, un iestādes darbs būtu organizēts efektīvāk.
2. Visās organizācijās personāla vadības lietvedības prakse netiek organizēta vienādi, vairākus jautājumus nosaka tieši organizācijā izveidotas instrukcijas, kas balstītas uz normatīviem aktiem.
3. Galvenais lietvedības uzdevums ir dokumentu sagatavošana un noformēšana atbilstoši pastāvošajām prasībām, jo bez pareizas dokumenta noformēšanas nedarbojas pārējie trīs lietvedības pamatuzdevumi – dokumentos fiksēto uzdevumu izpildes termiņu ievērošana, dokumentu saņemšana, uzskaite un uzkrāšana, dokumentu saglabāšana, izmantošana un iznīcināšana.
4. Iestādes vadītājs ir tas, kas ir atbildīgs par lietvedības procesa organizēšanu.
5. XXXs novada pašvaldībā lielākā lietvedības organizēšanas problēma ir arhīva telpu trūkums.
6. Lietvedības datorprogramma „Namejs” tikai pēc vairākiem gadiem atvieglo organizācijas darbu, jo no sākuma visi darbi lietvežiem dubultojas.
7. Personas kartiņas netiek vairs aizpildītas nesen pieņemtiem darbiniekiem.
8. XXXs pašvaldībā nav slepeno dokumentu, tikai ierobežotas pieejamības.
9. Nepareizi uzrakstīti iedzīvotāju iesniegumi padara lietvežu darbu interesantu.

PRIEKŠLIKUMI
1. Izstrādāt un apstiprināt organizācijas lietvedības instrukciju, kurā būtu aprakstīti visi procesi ar dokumentiem.
2. Izveidot nolikumu, ko darīt, ja iestādē pazūd personāla dokumenti.
3. Novērst un sakārtot arhivēšanas problēmas, lai lietvedības organizēšana personāla vadībā noritētu sekmīgāk.
4. XXXs pašvaldības vadītājai vairāk kontrolēt un sekot līdzi lietvedības kārtībai, nevis pievērst uzmanību tikai tad, kad rodas kādas problēmas.
5. Pilnveidot personāla vadības lietvedības darbu, pilnveidojot darbinieku kompetenci ar lietvedības datorprogrammu „Namejs”.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1330195
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация