-
Prakse restorānā
Nr. | Название главы | Стр. |
SIA „Zangezurs2” | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Uzņēmuma dibināšanas tiesiskie priekšnosacījumi | 5 |
2. | Kā dibināt SIA? | 6 |
3. | SIA priekšrocības un trūkumi | 8 |
4. | Darbā pieņemšanas kārtība | 9 |
4.1. | Curriculum Vitae | 9 |
4.2. | Motivācijas vēstule | 10 |
5. | Iekšējās darba kārtības noteikumi | 11 |
5.1. | Ugunsdrošības noteikumi | 11 |
6. | Organizatoriskās struktūras raksturojums | 12 |
6.1. | Grāmatveža pienākumi | 13 |
6.2. | Pavāru pienākumi | 14 |
6.3. | Šefpavāru pienākumi | 14 |
6.4. | Noliktavas darbinieku pienākumi | 15 |
7. | Darba resursi un to vadīšana | 16 |
7.1. | Darba kolektīva raksturojums | 16 |
7.2. | Vadības stils | 16 |
7.3. | Motivēšana | 17 |
7.4. | Darba aizsardzības likuma ievērošana uzņēmumā | 17 |
7.5. | Uzņēmuma psiholoģiskā klimata veidojošo faktoru raksturojums | 19 |
7.5.1. | Krāsas ietekme uz darbu | 19 |
7.5.2. | Tīrība darba vietā | 19 |
7.5.3. | Apgaismojuma ietekme uz darbu | 20 |
7.5.4. | Trokšņu ietekme uz darbu | 20 |
8. | Uzņēmumā piedāvāto preču un pakalpojumu raksturojums | 21 |
8.1. | Preču sortimenta raksturojums | 21 |
8.2. | Preces dzīves cikls un tā ietekmētāji | 23 |
8.3. | Preču iesaiņojums | 25 |
8.4. | Preču zīme | 25. |
9. | Uzņēmuma piegādātāji un to raksturojums | 26 |
10. | Uzņēmuma mērķa tirgus un tā rīcības analīze | 27 |
10.1. | Mērķa tirgus noteikšana | 28 |
10.2. | Klientu rīcība un pirkšanas ieradumi | 28 |
11. | Sadarbības veidi klientiem | 29 |
11.1. | Konfliktu risināšana | 29 |
Secinājumi un priekšlikumi | 30 | |
Izmantotā literatūra | 31 | |
PIELIKUMI | 32 |
11.1.Konfliktu risināšana.
Konflikts ir pretēju vēlmju,interešu,viedokļu,pozīciju un mērķu sadursme.
Konflikta pamatā vienmēr ir cīna par kaut ko konkrētajam cilvēkam ļoti nozīmīgu.
Ar konfliktu parasti ir saistītas ļoti spēcīgas emocionālas izjūtas,un visbiežāk tās ir negatīvas.
Konflikti starp darbinieku un klientu manā darba vietā parasti rodas neapmierinātu klientu dēļ. Tas notiek ne tikai sliktas apkalpošanas dēļ, bet arī klientu sliktā garastāvokļa dēļ, kuri tādā veidā cenšas izlādēties. Konflikta situācijā parasti tiek izteiktas sūdzības un darbinieku pazemošana.
Konflikti restorānā ir dažādi, tie ir gan gadījuma, tos rada slikts garastāvoklis un zema uzvedības kultūra, slēptie, tos rada iemesls, ko pretējās puses īsti neapzinās vai nevēlas nosaukt,tāpēc konflikti ir par nenozīmīgām blakuslietām kā arī apzinātie – tos rada skaidra apziņa par pretējiem viedokļiem un mērķiem un to, ka situācija ir jāatrisina.
Konflikta situācijā kā risinājumu darbinieki parasti izvēlas izvairīšanās taktiku, mēģina to neievērot un turpināt darboties tā, it kā nekas nebūtu noticis, vai arī ignorē konflikta esamību. Lai arī jūtas slikti,tomēr mēģina to neizrādīt,jo domā,ka,iejaucoties notiekošajā,varētu vēl vairāk pasliktināt situāciju. Protams, reizēm konflikta apspriešana var būt pat vēlama, piemēram, ja mēs saprotam, ka otrs ir vienkārši ”izkāpis ar kreiso kāju no gultas” vai viņam ir nomākts garastāvoklis. Emociju izlādēšana par nenozīmīgiem sīkumiem var tikai izraisīt vēl lielāku stresu un radīt konfliktu,kas citādi nesāktos.
Secinājumi un priekšlikumi.
Izejot šo praksi, es ieguvu daudz jaunu iespaidu un galvenais – zināšanu.
Galvenais mans ieguvums ir tas, ka es iemācījos nopietni attiekties pret darbu, trennēju pienākumu apziņu, kas man vienmēr ir trūcis. Es ieguvu pamatzināšanas darba norisē, kas man ļoti noderēs nākotnes darba vietās. Iemācījos sadarboties ar kolektīvu, rast kompromisus, ieklausīties un rēķināties ar viņu viedokli, kas arī nav mazsvarīgi ne tikai darbā, bet arī dzīvē.
Vienmēr domāju, ka atvērt un uzturēt uzņēmumu ir ļoti vienkārši, bet, veidojot šo prakses atskaiti un iedziļinoties uzņēmuma darbībā, es secināju, ka veiksmīgas uzņēmuma darbības pamatā ir ļoti sarežģītas darbības, vienmēr ir jādomā, jāpieņem izšķiroši lēmumi, nedrīkst kļūdīties un, galvenais, „jāatdodas” uzņēmumam pilnīgi, lai optimāli veiksmīgi turpinātu tā darbību.
Produkta sortiments ir jāizvēlas nevis pēc savas gaumes, bet gan pēc cilvēku pieprasījuma. Nedrīkst ražot preci, kuru neviens neiegādājas.
Ne mazāk svarīgs process ir arī rūpīga darbinieku izvēle, jo darbinieki ir šī uzņēmuma lielākā reklāma. Šī uzņēmuma reputācija sastāv ne tikai no piedāvātajiem produktiem, bet arī augstas kvalitātes apkalpošans, kas sekmē klientu atkal atgriešanos restorānā.
Tāpat arī rakstot šo atskaiti es nostiprināju savas pamatzināšanas tādos priekšmetos kā tirgzinības, biznesa ekonomika, saskarsme, lietvedība un latviešu valoda.
Iesaku uzņēmumam turpināt savu darbību jau ejošā virzienā un tuvākajā laikā nemainīt savu darbības virzienu.
…
Saturs. SIA „Zangezurs2”...............................................................................3.lpp. Ievads..................................................................................................4.lpp. 1.Uzņēmuma dibināšanas tiesiskie priekšnosacījumi..........................5.lpp. 2.Kā dibināt SIA?................................................................................6.lpp. 3.SIA priekšrocības un trūkumi...........................................................8.lpp. 4.Darbā pieņemšanas kārtība...............................................................9.lpp. 4.1.Curriculum Vitae......................................................................9.lpp. 4.2.Motivācijas vēstule.................................................................10.lpp. 5.Iekšējās darba kārtības noteikumi...................................................11.lpp. 5.1.Ugunsdrošības noteikumi........................................................11.lpp. 6.Organizatoriskās struktūras raksturojums.......................................12.lpp. 6.1.Grāmatveža pienākumi............................................................13.lpp. 6.2.Pavāru pienākumi....................................................................14.lpp. 6.3.Šefpavāru pienākumi...............................................................14.lpp. 6.4.Noliktavas darbinieku pienākumi............................................15.lpp. 7.Darba resursi un to vadīšana...........................................................16.lpp. 7.1.Darba kolektīva raksturojums..................................................16.lpp. 7.2.Vadības stils.............................................................................16.lpp. 7.3.Motivēšana...............................................................................17.lpp. 7.4.Darba aizsardzības likuma ievērošana uzņēmumā...................17.lpp. 7.5. Uzņēmuma psiholoģiskā klimata veidojošo faktoru raksturojums......................................................................19.lpp. 7.5.1. Krāsas ietekme uz darbu................................................19.lpp. 7.5.2. Tīrība darba vietā...........................................................19.lpp. 7.5.3. Apgaismojuma ietekme uz darbu..................................20,lpp. 7.5.4. Trokšņu ietekme uz darbu.............................................20.lpp. 8.Uzņēmumā piedāvāto preču un pakalpojumu raksturojums.............21.lpp. 8.1.Preču sortimenta raksturojums..................................................21.lpp. 8.2.Preces dzīves cikls un tā ietekmētāji.........................................23.lpp. 8.3.Preču iesaiņojums......................................................................25.lpp. 8.4.Preču zīme.................................................................................25.lpp. 9. Uzņēmuma piegādātāji un to raksturojums......................................26.lpp. 10.Uzņēmuma mērķa tirgus un tā rīcības analīze................................27.lpp. 10.1.Mērķa tirgus noteikšana..........................................................28.lpp. 10.2.Klientu rīcība un pirkšanas ieradumi.....................................28.lpp. 11.Sadarbības veidi klientiem..............................................................29.lpp. 11.1.Konfliktu risināšana.....................................................................29.lpp. Secinājumi un priekšlikumi.................................................................30.lpp. Izmantotā literatūra..............................................................................31.lpp. PIELIKUMI.........................................................................................32.lpp. Pielikums Nr.1.....................................................................................33.lpp. Pielikums Nr.2.....................................................................................34.lpp. Pielikums Nr.3.....................................................................................35.lpp. Pielikums Nr.4.....................................................................................36.lpp. Pielikums Nr.5.....................................................................................39.lpp.
- Prakse restorānā
- Prakses darbs
- Veikala iekārtojums un plānojums
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses darbs
Отчёт по практике для средней школы5
-
Veikala iekārtojums un plānojums
Отчёт по практике для средней школы8
-
Prakses atskaite AS "Latvijas balzams"
Отчёт по практике для средней школы11
Оцененный! -
Tirgzinības
Отчёт по практике для средней школы16
-
Atskaite par "Hotel de Rome" apmeklējumu
Отчёт по практике для средней школы4