Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:427770
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
1.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA ĒKA, TĀS PIEMĒROTĪBA TIRDZNIECĪBAS FUNKCIJU VEIKŠANAI    4
1.2.  UZŅĒMUMA ATRAŠANĀS VIETAS NOVĒRTĒJUMS    4
1.3.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA IEKĀRTOJUMS UN APRĪKOJUM    4
1.3.1.  Tirdzniecības uzņēmuma telpas, to savstarpējais izvietojums    4
1.3.2.  Tirdzniecības zāles plānojums    5
1.3.3.  Tirdzniecības procesā izmantojamās iekārtas un inventārs    6
1.4.  KASES SISTĒMAS RAKSTUROJUMA    6
1.5.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ IZSKATA NOVĒRTĒJUMS, TĀ ATBILSTĪBAS VEIKALA PROFILAM    6
1.6.  SKATLOGS, TĀ NOFORMĒJUMS    6
2.  PREČU SORTIMENTS UN PREČU KUSTĪBAS PROCESS    7
2.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA PREČU SORTIMENTA RAKSTUROJUMS    7
2.1.1.  Sortimenta struktūra    7
2.1.2.  Papildus sortiments un sezonas sortiments    7
2.1.3.  Firmas Voldemārs (Valdo) sortimenta rādītāji    7
2.2.  PREČU PIEGĀDES ORGANIZĀCIJA    8
2.2.1.  Galvenie preču piegādātāji, to izvēles kritēriji    8
2.2.2.  Preču pasūtīšanas kārtība    8
2.2.3.  Preču piegādes līgumi, to noslēgšanas kārtība    9
2.2.4.  Preču transportēšanas veids    9
2.2.5.  Preču tara, tās veidi, taras operācijas    9
2.3.  PREČU PIEŅEMŠANAS ORGANIZĀCIJA VEIKALĀ    9
2.3.1.  Preču pavaddokumenti, preču kvalitāti apliecinošie dokumenti    10
2.4.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA NOLIKTAVAS RAKSTUROJUMS, TĀS IEKĀRTOJUMS    10
2.4.1.  Noliktavas raksturojums    10
2.4.2.  Noliktavas plānojums, iekārtojums    11
2.5.  PREČU IZVIETOJUMA UN UZGLABĀŠANAS APSTĀKĻU VĒRTĒJUMS    11
2.6.  PASŪTĀMO PREČU DAUDZUMA UN PIEGĀDES LAIKA NOTEIKŠANAS KĀRTĪBA    12
2.7.  PREČU BOJĀJUMI UN ZUDUMI, TO NORAKSTĪŠANA    12
2.8.  PREČU SAGATAVOŠANA PĀRDOŠANAI    12
3.  PIRCĒJI UN TO APKALPOŠANA. REKLĀMA UN PIRCĒJU PIESAISTĪŠANA    13
3.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA MĒRĶA TIRGUS VĒRTĒJUMS    13
3.2.  „VIDĒJĀ” PIRCĒJA RAKSTUROJUMS    13
3.3.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA APTUVENĀ TIRGUS DAĻA    13
3.4.  TIRGUS IZPĒTES PAŅĒMIENI UN TIRGUS INFORMĀCIJAS IEVĀKŠANAS AVOTI, KO IZMANTO UZŅĒMUMS    13
3.5.  VIDĒJAIS PIRCĒJU SKAITS DIENĀ, TO IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    14
3.6.  REKLĀMAS DARBS TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMĀ, TĀ VĒRTĒJUMS    14
3.7.  PIRCĒJU PIESAISTĪŠANAS METODES, PAŅĒMIENI, CENU ATLAIDES, IZPĀRDOŠANAS    14
3.8.  PAPILDUS PAKALPOJUMI, GARANTIJA UN SERVISS    15
3.9.  PREČU IZVIETOJUMS TIRDZNIECĪBAS ZĀLĒ, TĀS NOVĒRTĒJUMS    15
3.10.  PIRCĒJU APKALPOŠANAS TAKTIKA UN ATTIEKSME PRET PIRCĒJIEM, TĀS NOVĒRTĒJUMS    15
4.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBA ORGANIZĀCIJA    16
4.1.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBINIEKI, TO PIENĀKUMI    16
4.2.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBA LAIKS, TĀ PAMATOTĪBAS    16
4.3.  IEKŠĒJI DARBA KĀRTĪBAS NOTEIKUMI    16
4.4.  MATERIĀLĀS ATBILDĪBAS ORGANIZĀCIJA    16
4.5.  DARBA DROŠĪBAS, UGUNSDROŠĪBAS, SANITĀRHIGIĒNISKO PRASĪBU IEVĒROŠANAS ORGANIZĀCIJA    17
4.6.  TIRDZNIECĪBAS UZŅĒMUMA DARBĪBAS KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS IESTĀDES, TO KONTROLES OBJEKTI    17
  SECINĀJUMI    19
Фрагмент работы

Es kvalifikācijas praksi tirdzniecība izgāju Sabiedrībā ar ierobežotu atbildību „ILTA-D” veikalā Nr. 10 Bebrenē. Veikals atrodas pašā Bebrenes centrā un tas savus klientus apkalpo jau 14 gadus. Tas ir mazumtirdzniecības uzņēmums, kuram ir atļauts tirgoties ar pārtikas, alkoholiskajiem un atspirdzinošajiem dzērieniem, rūpniecības un saimniecības precēm, kā arī ar būvmateriāliem un mēbelēm.Tirdzniecības uzņēmuma raksturojums
Tirdzniecības uzņēmuma ēka, tās piemērotība tirdzniecības funkciju veikšanai
SIA „ILTA-D” veikals Nr. 10 ir neliels, uzņēmuma telpu kopplatība ir 165 m2. Tas sastāv no četrām nelielām telpām:
1.Noliktava, kur glabājas visa preces
2.Neliela telpa kur tiek svērta preces
3.Vadītāja kabinets
4.Tirdzniecības zāle
Pati lielākā telpa ir tirdzniecības zāle, tā aizņem par nekā pusi no visa uzņēmuma.
Es uzskatu, ka veikala telpas ir pārāk mazas priekš tik liela preču sortimenta, lai tas pilnvērtīgāk varētu strādāt tam noteikti būtu jāpaplašinās, tas būtu ērtāk gan pircējiem, gan darbiniekiem.
Uzņēmuma atrašanās vietas novērtējums
Uzņēmums atrodas Bebrenes centrā un tas galveno kārt apkalpo Bebrenes pagasta iedzīvotājus. Veikals neatrodas stratēģis svarīgā vieta, jo tas neatrodas pie nozīmīga auto ceļa, tam tuvumā nav nozīmīgu tūristu apskates punktu, kā arī tas ir tālu no pilsēta. Tā galvenais mērķis ir apkalpot vietējos iedzīvotājus, ko tas arī cenšas darīt.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация