-
Prakse valsts pārvaldes iestādē
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Jelgavas Domes Administratīvās pārvaldes darbību regulējošie normatīvie akti | 5 |
3. | Atsevišķu veikto darbu uzskaitījums un to raksturojums | 7 |
4. | Ar prakses uzdevumu saistītas valsts pārvaldes iestādes struktūras apraksts | 8 |
5. | Būtiskas un aktuālas problēmas izklāsts un analīze pašvaldības administrācijā | 11 |
6. | Atzinumi un priekšlikumi normatīvo aktu piemērošanas pilnveidošanai | 12 |
7. | Secinājums | 13 |
8. | Izmantoto avotu saraksts | 15 |
Secinājums
Pašvaldība ir atvasināta publiska persona, izveidota uz likuma pamata. Tai ar likumu piešķirta sava autonoma kompetence, kas ietver arī sava budžeta veidošanu un apstiprināšanu. Tai var būt sava manta. Pašvaldību juridiskā organizācija pie pilnīgi izveidotas orgānu sistēmas aptver lēmēju, izpildu un kontroles orgānus. Lēmējs orgāns mēdz būt uz noteiktu laiku ievēlēta dome vai padome.
dome vai padome lemj par svarīgākām pašvaldības lietām – budžetu, nekustamu īpašumu iegūšanu vai atsavināšanu, vietējiem nodokļiem, saistošiem noteikumiem u.tml. Prakse noritēja Latvijas Republikas Jelgavas pašvaldības administrācijā: Administratīvās pārvaldes Juridiskajā sektorā.
Prakses laikā es iepazīnos ar prakses vietas darbības virzieniem, kas saistīti ar administratīvajam tiesībam, ar prakses vietas darbību saistītajiem administratīvo tiesību avotiem un pārvaldes lēmumiem, ar prakses uzdevumu saistīto valsts pārvaldes iestāžu struktūru.
Jelgavas Domē darbojas 28 tām pakļautās komisijas un četras pastāvīgās komitejas – Finanšu komiteja, Sociālo lietu un veselības aizsardzības komiteja, Kultūras, izglītības un sporta komiteja, Tautsaimniecības attīstības, Pilsētvides komiteja.
Jelgavas Domes Administratīvā komisija tiek izveidota ar Jelgavas Domes lēmumu, saskaņā ar likumu „Par pašvaldībām 61. panta prasībām. Komisija tiek izveidota uz domes pilnvaru laiku. Administratīvāss komisijas galvenie uzdevumi ir:
• laikus, vispārīgi un objektīvi noskaidrot katra administratīvā pārkāpuma lietas apstākļus un cēloņus, un pieņemt lēmumu par administratīvo pārkāpumu saskaņā ar spēkā esošajiem likumiem. Šeit ir jāpiemin, ka svarīgi ir ieverot administratīva procesa principus, samerīguma principu, kas izpaužas tājā apstāklī, ka uzliekot ierobežojumus adresātam, sabiedrības labumam ir jābūt lielākam nekā viņa tiesību vai tiesisko interešu ierobežojumam.
• Noskaidrot attiecīgās personas vainu konkrētā administratīvā pārkāpuma izdarīšanā, vai šo personu var saukt pie administratīvās atbildības, vai ir atbildību mīkstinoši vai pastiprinoši apstakļi, vai ir nodarīts mantisks zaudējums, kā arī citus apstākļus, kam ir nozīme lietas pareizā izlemšanā.
• Kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi.
• Apkopot, analizēt informaciju par administratīvo pārkāpumu cēloņiem un regulāri informēt par to Jelgavas Domi.
• Izskatīt iedzīvotāju iesniegumus un sūdzības, kādi ir Administratīvās komisijas kompetencē, savlaicīgi sagatavot atbildes, ka arī citi uzdevumi.
…
Prakse valsts pārvaldes iestadē.Prakse noritēs Jelgavas pašvaldības domē no 2008. gada 7. janvara līdz 2008. gada 28. janvarīm. I Prakse vieta: Latvijas Republikas Jelgavas pašvaldības administrācija, sektors: Administratīvās pārvaldes Juridiskais sektors.
- Biroja darba prakses atskaite
- Prakse Rīgas pašvaldības aģentūrā "Rīgas meža aģentūra"
- Prakse valsts pārvaldes iestādē
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Valsts kvalifikācijas prakses biroja darba organizācijā
Отчёт по практике для университета15
-
Pirmskvalifikācijas darba prakses atskaite Valsts policijā
Отчёт по практике для университета24
-
Prakses dienasgrāmata Valsts darba inspekcijā
Отчёт по практике для университета4
-
Mācību prakse Latvijas Republikas Valsts ieņēmumu dienestā, stratēģiskās vadības daļā
Отчёт по практике для университета17
-
Dažādu organizāciju personāldaļu darba novērošanas un salīdzināšanas prakse
Отчёт по практике для университета18