SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• LIDO ir privāts uzņēmums, kura galvenais noieta tirgus ir Latvija, Rīga, un galvenā vīzija ir attīstīt īpašu viesmīlības nozari, kas attīstītu tūrismu.
• LIDO savu divdesmit sešu gadu laikā ir iekarojis klientu sirdis, katrā savā attīstības posmā radot oriģinālu attieksmi pret uzņēmējdarbību.
• Uzņēmumam ir vairākas struktūrvienības, tāpēc uzņēmumā strādā vairāk kā 1000 darbinieku, kas veido sarežģītu organizatorisko struktūru.
• Uzņēmums nevar ātri un pilnvērtīgi veikt savu darbību un attīstību, jo tas ir atkarīgs no klientiem un investoru atbalsta.
• Uzņēmums 2012. gada 14. decembrī no SIA pārtapa par A/S, tāpēc uzņēmuma mārketinga daļa ir mainīta un nav kārtīgi nostiprinājusies.
• Mārketinga nodaļas darbinieku pienākumi ir ļoti svarīgi, jo viņi uztur svarīgo kontaktu ar klientiem, nodrošina uzņēmuma iekšējo informatīvo sistēmu, atjauno cenu zīmes, vada reklāmas projektus, veido akcijas, u.c.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā un apguvusi daudz noderīgu iemaņu ko varēšu izmantot turpmākajā mācību procesā.
…