Отчёт по практике
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Prakses atskaite mārketingā. Audita izziņa-
Prakses atskaite mārketingā. Audita izziņa
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | X saimnieciskās darbības izvērtējums | 5 |
Augstskolas profils | 5 | |
X pēdējo gadu darbības rezultāti | 6 | |
X attīstības gaita un tendences | 8 | |
Ražošanas un pārdošanas organizācija | 10 | |
2. | X mārketinga darbības izvērtējums | 12 |
Preču/pakalpojumu klāsts un cenas | 12 | |
Klientūra | 14 | |
Konkurenti | 15 | |
Organizācijas konkurētspēja | 17 | |
Secinājumi | 19 | |
Priekšlikumi | 20 |
X (turpmāk tekstā – X), autores akadēmiskās izglītības „raktuves”, bet tagad arī praktisko iemaņu avots. Aizvadīti divi pilnas slodzes mēneši klientu informātores amatā Studiju Informācijas centrā. Šis mazais, bet ļoti vērtīgais laiks paplašinājis redzesloku, karjeras kontā daudz jaunu kontaktu un pazīšanās, protams, izpratne par studiju procesu, X struktūrvienībām un darba sistēmu.
Darba mērķis: izvērtēt X saimniecisko darbību no mārketinga viedokļa.
Lai sasniegtu mērķi, izvirzīti uzdevumi:
1.sameklēt un apkopot datus par studentu skaitu, struktūru, kā arī bilanci laika periodā no 2007. – 2009. gadam;
2.raksturot iegūtos rezultātus;
3.izvērtēt saimnieciskās darbības attīstības gaitu un tendences, kā arī izstrādāt priekšlikumus;
4.izvērtēt mārketinga dabību, klientūru, preču klāstu,un to cenas.
Apstrādājot datus tiks zīmētas stabiņu un citu veidu diagrammas.
Lai uzņēmums varētu būtu veiksmīgs ilgdzīvotājs, tam ir jābūt vīzijai un mērķim. No 2003. gada X darbojas Padomnieku konvents, kas sniedz priekšlikumus akadēmiskās, zinātniskās un saimnieciskās darbības jautājumos, izvērtējot informāciju par augstskolas stratēģisko virzību, tādējādi veicinot augstskolas attīstību.
Pakalpojuma ražošanas procesus nodrošina rektors, prorektors akadēmiskajā darbā un vadošie mācībspēki, kas no sākuma izveido studiju programmu un pēc tam piesaistot dažādus lektorus, nodod informāciju – zināšanas klientiem. Pakalpojuma realizāciju koordinē septiņas katedras ar attiecīgajiem vadītājiem priekšgalā: informācijas tehnoloģiju, komercdarbības, komunikāciju zinātņu, publisko un privāto tiesību, tūrisma un viesmīlības un valodu katedras. Studiju procesu organizē četras fakultātes: uzņēmējdarbības, starptautiskā tūrisma, juridiskā un sabiedrisko attiecību fakultātes. E-projektu daļa nodrošina e-studiju realizēšanu.
Ražošanas un pārdošanas process nebūtu iespējams bez tehniskās daļas apkalpošanas, apsardzes dienesta un Studiju Informācijas centra, kas nodrošina informācijas apmaiņu starp augstskolas darbiniekiem un studentiem, kā arī citiem klientiem. Pārdošanas procesu stimulē studiju un attīstības daļa, kas rūpējas par X mārketinga pētījumiem, reklāmas izstrādi. Būtisku ieguldījumu dod arī studentu pašpārvalde, kas organizē dažādas aktivitātes studentiem – karsējmeiteņu, basketbolistu komanda, tautisko deju un aerobikas nodarbības.…
... + prezentācija 1) saimnieciskās darbības izvērtējums: pēdējo gadu rādītāji, ražošanas un pārdošanas organizācija, attīstības gaita un tendences, uzņēmuma profils 2) mārketinga darbības izvērtējums: preču/pakalpojumu klāsts un cenas, klientūra, organizācijas konkurētspēja AUDITA IZZIŅĀ: vispārējā informācija, vispārējie mārketinga raksturlielumi, konkurētspējas izvērtējums, SVID, produkta dzīves cikla stadijas, sortimenta analīze izmantojot Bostonas matricu, mārketinga komunikācijas sistēma un to efektivitātes novērtējums
- Prakses atskaite mārketingā
- Prakses atskaite mārketingā. Audita izziņa
- Prakses atskaite uzņēmējdarbībā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета26
-
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета14
Оцененный! -
Prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета18
-
Kvalifikācijas prakses atskaite mārketingā
Отчёт по практике для университета18
-
Prakses atskaite mārketingā X pilsētas bibliotēkā
Отчёт по практике для университета29
Оцененный!