Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:710679
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  X saimnieciskās darbības izvērtējums    5
  Augstskolas profils    5
  X pēdējo gadu darbības rezultāti    6
  X attīstības gaita un tendences    8
  Ražošanas un pārdošanas organizācija    10
2.  X mārketinga darbības izvērtējums    12
  Preču/pakalpojumu klāsts un cenas    12
  Klientūra    14
  Konkurenti    15
  Organizācijas konkurētspēja    17
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    20
Фрагмент работы

X (turpmāk tekstā – X), autores akadēmiskās izglītības „raktuves”, bet tagad arī praktisko iemaņu avots. Aizvadīti divi pilnas slodzes mēneši klientu informātores amatā Studiju Informācijas centrā. Šis mazais, bet ļoti vērtīgais laiks paplašinājis redzesloku, karjeras kontā daudz jaunu kontaktu un pazīšanās, protams, izpratne par studiju procesu, X struktūrvienībām un darba sistēmu.
Darba mērķis: izvērtēt X saimniecisko darbību no mārketinga viedokļa.
Lai sasniegtu mērķi, izvirzīti uzdevumi:
1.sameklēt un apkopot datus par studentu skaitu, struktūru, kā arī bilanci laika periodā no 2007. – 2009. gadam;
2.raksturot iegūtos rezultātus;
3.izvērtēt saimnieciskās darbības attīstības gaitu un tendences, kā arī izstrādāt priekšlikumus;
4.izvērtēt mārketinga dabību, klientūru, preču klāstu,un to cenas.
Apstrādājot datus tiks zīmētas stabiņu un citu veidu diagrammas.

Lai uzņēmums varētu būtu veiksmīgs ilgdzīvotājs, tam ir jābūt vīzijai un mērķim. No 2003. gada X darbojas Padomnieku konvents, kas sniedz priekšlikumus akadēmiskās, zinātniskās un saimnieciskās darbības jautājumos, izvērtējot informāciju par augstskolas stratēģisko virzību, tādējādi veicinot augstskolas attīstību.
Pakalpojuma ražošanas procesus nodrošina rektors, prorektors akadēmiskajā darbā un vadošie mācībspēki, kas no sākuma izveido studiju programmu un pēc tam piesaistot dažādus lektorus, nodod informāciju – zināšanas klientiem. Pakalpojuma realizāciju koordinē septiņas katedras ar attiecīgajiem vadītājiem priekšgalā: informācijas tehnoloģiju, komercdarbības, komunikāciju zinātņu, publisko un privāto tiesību, tūrisma un viesmīlības un valodu katedras. Studiju procesu organizē četras fakultātes: uzņēmējdarbības, starptautiskā tūrisma, juridiskā un sabiedrisko attiecību fakultātes. E-projektu daļa nodrošina e-studiju realizēšanu.
Ražošanas un pārdošanas process nebūtu iespējams bez tehniskās daļas apkalpošanas, apsardzes dienesta un Studiju Informācijas centra, kas nodrošina informācijas apmaiņu starp augstskolas darbiniekiem un studentiem, kā arī citiem klientiem. Pārdošanas procesu stimulē studiju un attīstības daļa, kas rūpējas par X mārketinga pētījumiem, reklāmas izstrādi. Būtisku ieguldījumu dod arī studentu pašpārvalde, kas organizē dažādas aktivitātes studentiem – karsējmeiteņu, basketbolistu komanda, tautisko deju un aerobikas nodarbības.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация