Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:536450
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma darbinieku instruktāžu veidu raksturojums un nozīme    4
2.  Darbā noformēšanas kārtība un iesniedzamo dokumentu raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras raksturojums    7
3.1.  Dažādu nodaļu funkciju apraksts    8
3.2.  Amatu aprakstu analīze    9
3.3.  Materiālā atbildība uzņēmumā    10
4.  Mērķa tirgus (klientu) un to uzvedības tirgū raksturojums    11
4.1.  Mērķa tirgus noteikšana, pielietojot tirgus segmentācijas metodi    11
4.2.  Pircēju rīcības motīvu pirkšanu ietekmējošo faktoru analīze    12
5.  Uzņēmumā ražotu preču un pakalpojumu raksturojums    13
5.1.  Mazumtirdzniecības veikala tipa un sniegto pakalpojumu raksturojums    13
5.2.  Preču raksturojums pa grupām    14
5.3.  Preču iesaiņojuma funkciju raksturojums    15
5.4.  Piedāvāto preču zīmolu veidi un stratēģiju piemēri    16
5.5.  Preces dzīves cikla un tā ietekmējošo faktoru raksturojums    17
5.6.  Preču izvietojuma raksturojums tirdzniecības zālē un to demonstrēšanas noteikumi    18
5.7.  Preču uzglabāšanas apstākļu raksturojums prakses uzņēmumā    19
5.8.  Preču reklāmas veidi uzņēmumā un ārpus tā    20
6.  Uzņēmuma piegādātāju raksturojums un līgumu slēgšanas kārtība    21
7.  Uzņēmuma darbaspēka resursu vadīšana un raksturojums    22
7.1.  Darba kolektīva lieluma un vadības stila raksturojums    22
7.2.  Psiholoģisko klimatu veidojošie faktori, to ietekme uz cilvēka darbību    23
7.3.  Darbinieku motivēšanas veidi. Uzslava, kritika kā ietekmēšanas veids    23
7.4.  Konfliktu situāciju veidu noteikšana un risinājumu piedāvājums    24
8.  Verbālā un neverbālā komunikācija uzņēmumā    25
8.1.  Lietišķo sarunu kultūra    25
8.2  Darījumu vēstuļu ar klientiem analīze    26
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Literatūras avotu saraksts    28
Фрагмент работы

Darījumu vēstulēs ir jābūt šādiem rekvizītiem:
•Datumam
•Reģistrācijas numuram
•Satura izklāstam
•Vēstules tekstam
•Pielikumam
•Parakstam
•Zīmoga nospiedumam ( ne visās vēstulēs)

Tā kā vēstule ietver dažāda satura tekstu, tā robežojas ar citiem dokumentu veidiem - iesniegumu, pieprasījumu, pasūtījumu, paziņojumu u.c. Veikalam ‘’DANIJA’’ nav rakstisku piemēru darījuma vēstulēm. Viss notiek mutiski, vai arī to dara SIA „Danbalt Footwear” uzņēmums .

Secinājumi
Prakses laikā ieguvu lielisku pieredzi darbā ar klientiem. Tā kā strādāju arī kā pilnvērtīgs darbinieks, tad man tika uzticēta arī veikala slēgšana un atvēršana. Veikala “DANIJA” darbinieces bija ļoti jaukas un palīdzēja man kā vien varēja. Par uzņēmuma darbību uzzināju pārsvarā informāciju no darbinieču pieredzes, jo uzņēmums nepublicē savu informāciju interneta vietnēs. Veikala vadītāja ir jauna, tāpēc saprotoši attiecas pret pārējām darbiniecēm.
Priekšlikumi
Praktisko mācību garumu varētu palielināt, jo pa mēnesi nav iespējams iepazīties pilnībā ar veikala uzdevumiem un darbību. Veikalam “DANIJA” iesaku atvērt veikalus ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas lielākajās pilsētās, jo veikalu apmeklēja daudzi klienti no citām pilsētām, kuri speciāli brauca, lai apmainītu apavus/iepirktos.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация