Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:727625
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.02.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Iepazīšanās ar uzņēmumu    3
2.  Tirdzniecības zāles un apmeklētāju apkalpošanas organizācija    6
2.1.  Tirdzniecības zāles plānojuma, interjera, iekārtu raksturojums, izvērtējums    6
2.2.  Apkalpojošais personāls, tā darba izvertējums, apkalpošanas procesa raksturojums    6
2.3.  Galda trauku, zāles mēbeļu, ēdienu un dzērienu pasniegšanas noteikumu ievērošanas izvērtējums    6
3.  Uzņēmuma darba organizācija un vadība    7
3.1.  dokumentācija izstrāde un noformēšana ražošanas procesā un apmeklētā apkalpošanā    7
3.1.1.  Dažādu ēdienkaršu, t.sk., dienas, banketu u.c. sastādīšana, specifika un raksturojums    7
3.1.2.  Ēdienkaršu sastādīšanas specifika, raksturojums    7
3.1.3.  Sortimenta plānošana un to ietekmējošie faktori    7
3.1.4.  Ražošanas plāns, ražošanas plāna noteicošie faktori    8
3.1.5.  Drošas darba vides noteikumu izstrāde (tehnoloģiskās plūsmas un drošība darbavietā)    8
3.1.6.  Nepieciešamo dokumentu izstrāde    8
3.2.  Darbs ar personālu    8
3.2.1.  Personāla plānošana, izvēle    8
3.2.2.  Darbinieku izvēles kritēriji pieņemot darbā    9
3.2.3.  Darbinieku darba līgumi    9
3.2.4.  Darbinieku funkcionālie pienākumi, tiesības    9
3.2.5.  Darba devēja funkcionālie pienākumi un tiesības    10
3.2.6.  Darbinieku atbrīvošana no darba    10
3.2.7.  Darba likuma ievērošana    10
3.2.8.  Svarīgākie darba likuma panti    11
3.2.9.  Soda sankcijas darbavietā    14
3.2.10.  Rājienu, aizrādījumu izteikšanas formas    14
3.2.11.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai    14
3.3.  Vadības process uzņēmumā    15
3.3.1.  Uzņēmuma struktūra vadības līmeņu un to funkcijas    15
3.3.2.  Vadības stils    15
3.3.3.  Pilnvaru deleģēšanā    15
3.3.4.  Motivācijas programma    15
3.3.5.  Plānošanas un organizēšanas funkcija    15
3.3.6.  Kontroles funkcija    16
4.  Informācijas un reklāmas darbs uzņēmumā    16
4.1.  Reklāmas mērķi, uzdevumi, veidi, līdzekļi    16
4.2.  Reklāmas līdzekļu un produkcijas realizēšanas metožu izvēle un izmantošana    16
4.3.  Reklāmas efektivitātes izvērtēšana    17
4.4.  Priekšlikumi pasākumu pilnveidošanai, uzlabošanai    17
Фрагмент работы

4.Informācijas un reklāmas darbs uzņēmumā
4.1.Reklāmas mērķi, uzdevumi, veidi, līdzekļi
Reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, sniegt informāciju, kas noved cilvēku pie reklamētās preces pirkšanas un lietošanas. Reklāmas uzdevums ir piesaistīt cilvēkus precei un uzņēmumam kā tādam. Protams var arī teikt ka reklāmas mērķis ir radīt peļņu, jo sekmīgas reklāmas rezultātā var celties pieprasījums tādējādi ceļot arī pārdošanas apjomu.
Reklāmai var būt vairāki veidi. Reklāmu var izvietot televīzijā, radio, kino laikrakstos un žurnālos, kā arī internetā un daudzos citos veidos. Reklāma ir arī izkārtnes pie paša uzņēmuma, bukleti un akcijas.
Reklāmas līdzeklis ir kaut kas, kas piesaista cilvēku uzmanību un liek viņiem pievērst savu uzmanību noteiktajai reklāmai. Līdzekļi var būt spilgtas krāsas, interesants dizains, lieli un izcelti burti. Reklāmas līdzekļi arī var būt nepareizi uzrakstīti vārdi un silueti vai bildes.
4.2.Reklāmas līdzekļu un produkcijas realizēšanas metožu izvēle un izmantošana.
Uzņēmumā kā reklāmas līdzekļi tiek izmantotas akcijas un reklāmas baneri, kā arī degustācijas pasākumi kur tiek rīkoti lai piesaistītu cilvēkus bāra viskija sortimentam un arī piesaistīt cilvēkus pašam uzņēmumam. Akcijas kā reklāmu izmanto pārsvarā tikai uz alus un sidriem.
4.3.Reklāmas efektivitātes izvērtēšana
Uzņēmuma reklāmas veidi ir efektīvi, jo ja ir akcija kādai noteiktai precei, tai uzreiz ceļas pieprasījums, jo liela daļa klientu uz uzņēmuma nāk atkārtoti un zina kāds sortiments uzņēmumā, tādējādi ja viņiem ir iespēja par lētāku cenu iegādāties kādu preci viņi to visticamāk izmantos. Šādas akcijas ir ļoti efektīvas vasarā, it īpaši uz dažādiem aliem.
4.4.Priekšlikumi pasākumu pilnveidošanai, uzlabošanai
Mans vienīgais priekšlikums SIA “RIMI Latvia” uzņēmumam būtu turpināt iesākto ceļu, kas ved uz panākumiem un vēl lielāku klientu piesaisti.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация