Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:859544
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  SIA “Lattelecom” vispārējs raksturojums    3
1.1.  Organizācijas vēsture    3
1.2.  Lattelecom grupa    4
1.3.  Lattelecom grupas sniegtie pakalpojumi    9
1.4.  Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem    10
2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    14
2.1.  Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtisko tendenču analīze    14
2.2.  Uzņēmuma ārējās mikrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze    17
3.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    21
3.1.  Organizācijas vīzija, misija, vērtības un mērķi, to raksturojums    21
3.2.  Organizācijas organizatoriska struktūra    23
3.3.  Vadības stils    26
3.4.  Motivēšanas sistēma    27
3.5.  Uzņēmuma iekšējais mārketings    29
3.6.  Uzņēmuma darbības plānošanas process    31
3.7.  Uzņēmuma iekšējā tehnoloģiskā vide    32
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantoto avotu saraksts    36
  Pielikums    38
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Prakses atskaites izstrādes gaitā izdarīti šādi secinājumi:
1. Lattelecom vairs nav monopola uzņēmums, un Latvijas telekomunikāciju tirgū ienāk arvien jauni operatori, kas piedāvā gan fiksētos, gan mobilos sakarus, gan televīziju. Uzņēmuma SIA „Lattelecom” konkurenti Latvijas tirgū ir daudz. Uzņēmuma stiprā puse ir pieredze sakaru pakalpojumu sniegšanā, kas ir priekšrocība attiecībā uz konkurējošiem uzņēmumiem.
2. Uzņēmumam ir daudz izaugsmes iespēju, kurus visu laiku ievieš. Cenšas darīt visu iespējamo, lai noturēt klientus pie sevis un neatpalikt no konkurentiem pakalpojumu ziņā.
3. Uzņēmums cenšas rūpīgi apkalpot jebkuru klientu. Ir divas grupas klientu – juridiskie, kuriem ir lielākas privilēģijas un fiziskie, kurus apkalpo pēc juridiskiem ar tādu pašu maksimālo kvalitāti.
4. Lai Lattelecom darbība noritētu sekmīgi atsevišķu nodaļu un to sadarbības ietvaros, Lattelecom ir izveidota efektīva struktūra. Lattelecom struktūra ļauj optimāli vadīt uzņēmuma darbu un paredz risku sadali starp noteiktām struktūrvienībām. Tādējādi tiek nodalīta atbildība starp darbiniekiem, kuri saistīti ar produktu pārdošanu, darbiniekiem, kuri tehniski nodrošina pakalpojumu funkcionēšanu un darbiniekiem, kuri šos produktus izstrādā.
5. Lattelecom ir izveidota efektīva iekšējās kontroles sistēma, kas vadībai palīdz nodrošināt pamatotu pārliecību, ka Lattelecom aktīvi ir nodrošināti pret zaudējumiem un nesankcionētu vadīšanu, lietošanu, darbības riski tiek pastāvīgi uzraudzīti un novērtēti;
6. Lattelecom nepārtraukti savā darbībā cenšas kaut ko mainīt, lai neapstātos veiksmīgas darbības process un uzņēmums attīstītos. Ik pa laikam tiek uzlabotas gan Lattelecom iekšējās sistēmas, gan produkti. Parādās arī jauni pakalpojumi un produkti, kuru izveidei ir jāpieliek ar vien lielākas pūles, tomēr process neapstājās.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация