Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:926282
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA Rimi Latvia raksturojums    4
1.1.  SIA Rimi Latvia vēsture    4
1.2.  SIA Rimi Latvia veikalu tīkli    6
1.2.1.  Rimi lielveikali    6
1.2.2.  Rimi hipermārketi    6
1.2.3.  Supernetto    6
1.3.  SIA Rimi Latvia misija    7
1.3.1.  Rimi Latvia zīmolu vērtības    7
2.  SIA Rimi Latvia struktūra    9
2.1.  Privātās preču zīmes departaments    10
2.2.  Privātās preču zīmes    12
2.2.1.  Selection by Rimi    13
2.2.2.  Rimi produkti    13
2.2.3.  Rimi Basic    13
2.2.4.  Citu zīmolu preces jeb Fancy Brand    13
3.  Mārketinga departaments    14
3.1.  Mārketinga aktivitāšu plānošana    14
3.1.1.  Reklāmas darba organizācija    16
3.1.2.  Iekšējie mākslinieki    18
3.2.  Sabiedriskās attiecības    18
3.2.1.  Rimi Gardēži    18
3.2.2.  Rimi Bērnu maratons    19
3.2.3.  Sociālie tīkli    20
3.2.4.  Sponsorēšana    21
3.3.  Tiešā pārdošana    22
3.4.  Veicināšana    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• SIA RIMI LATVIA ir vadošais mazumtirgotājs Latvijā, ar vairāk kā 110 veikaliem visā Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir ļoti sīva konkurence.
• Uzņēmumam ir ļoti laba reputācija ko pierāda augstās vietas reputāciju topos, kā arī Rimi ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā.
• SIA RIMI LATVIA ir Zviedrijas mazumtirgotāja ICA AB meitas uzņēmums. Rimi ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā ar vairāk kā 5000 darbiniekiem.
• Uzņēmumam ir ļoti svarīga mārketinga nodaļa, jo tā ļoti palīdz gan palielināt pārdošanas apjomus, gan uzturēt Rimi vārdu Latvijā.
• Mārketinga nodaļa ir izveidojusi 5 kampaņu veidus. Katrai kampaņai ir savs mērķis.
• Mārketinga nodaļas plānu izpilde ir ļoti rūpīgi organizēta, plānota un tiek kontrolēta.
• Rimi mārketinga nodaļa darbojas divos virzienos ATL un BTL jeb iekšējais un ārējais.
• Pārdošanas veicināšanai un tiešajai pārdošanai ir izstrādāti ļoti rūpīgas kampaņas un metodes, akcijas un reklāmas, kas garantē pārdošanas apjomu palielināšanos.
• Sabiedriskās attiecības nodrošina Rimi zīmola vērtību un uzņēmuma misijas izpildi.
• Darbojoties praksē mārketinga daļā esmu apguvusi darbu birojā, darba organizēšanas principus, reklāmas materiālu veidus. Esmu apguvusi mazumtirdzniecības principus un mārketinga pamatus, kas palīdz darbam mazumtirdzniecībā. Esmu ieguvusi daudz noderīgu iemaņu, ko varēšu izmantot turpmākajā profesionālajā darbībā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация