Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:138615
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Nosaukums un atrašanās vieta    6
1.2.  Organizācijas darbības specifikas apraksts    6
1.3.  Organizācijas struktūras apraksts un shēma    7
1.4.  SA speciālista pienākumi un tiesības uzņēmumā    8
2.  CIVILĀS AIZSARDZĪBAS ORGANIZĒŠANA, PLĀNOŠANA UN KONTROLE    11
2.1.  Civilās aizsardzības un ugunsdrošības normatīvie akti prakses vietā    11
2.2.  Civilās aizsardzības pasākumu plānošana    12
2.2.1.  Iekšējie apdraudējumi    14
2.2.2.  Ārējie apdraudējumi    15
2.3.  Evakuācijas pasākumu organizēšana katastrofas gadījumā    15
3.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    17
3.1.  Ārējās komunikācijas veidi un metodes    18
3.2.  Mediju komunikācija    19
3.2.1.  TV, radio, prese un interneta medijs    19
3.2.2.  Latviešu un krievu mediji    21
3.2.3.  Nacionālie un reģionālie mediji    21
3.2.4.  Mediju saraksta sagatavošana    22
3.2.5.  Preses monitorings/klipings un analīze    22
3.2.6.  Prezentācijas un faktu lapas    23
3.2.7.  Preses relīze    25
3.2.8.  Prakses vietas ārējā komunikācija e-vidē    26
3.2.9.  Citi ārējās komunikācijas veidi    27
4.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    29
4.1.  Iekšējās komunikācijas veidi un metodes    30
4.2.  Prakses vietas iekšējā komunikācija e-vidē    31
4.3.  Sapulces, apspriedes, aktuālo jautājumu apspriešana, sēdes    32
4.4.  Citi iekšējās komunikācijas veidi    33
5.  INTERVIJA    34
5.1.  Gatavas intervijas analīze    37
5.2.  Patstāvīgi veiktā intervija    38
5.3.  Patstāvīgi veiktās intervijas analīze    41
  SECINĀJUMI    42
  PRIEKŠLIKUMI    43
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    44
  GRAFISKĀ DAĻA    45
  PIELIKUMI    52
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Darba autore ir apmierināta ar savu prakses vietu. Apmierināta ar prakses gaitu. Darbs prakses vietā bija interesants un sniedza daudz jaunu zināšanu. Uzņēmums ir mazs, un prakses vadītāja bija atsaucīga un draudzīga, tāpēc bija viegli strādāt. Uzņēmuma darbība ir vērsta ne tikai uz peļņas, bet arī uz sabiedriskā labuma gūšanu, tāpēc darbs šādos projektos sniedz gandarījuma sajūtu.
Uzņēmumā netiek algots sabiedrisko attiecību speciālists, bet tā pienākumus pilda uzņēmuma direktore. Darba drošības dokumentācija ir ļoti veiksmīgi izstrādāta, un ir jāzina ikvienam uzņēmuma darbiniekam. Prakses laikā nebija iespējams izpildīt visus prakse uzdevumus, jo uzņēmumam, krīzei sākoties tika samazināts finansiālais budžets. Uzņēmumā pie ārējās komunikācijas metodēm netiek izmantots monitorings un klipings, jo tiek veikti tikai galvenie un ar mārketingu saistītie sabiedrisko attiecību uzdevumi. Intervijas ar uzņēmuma direktori Sandru Hānu - Valtasi noritēja veiksmīgi.
SA speciālistam jābūt kompetentam dažādās jomās, lai efektīvi spētu risināt uzņēmuma problēmas.
Sūtītā preses relīze nodrošina attiecību uzturēšanu, piesaistot uzmanību uzņēmuma jaunumiem un notikumiem. Preses relīze jāraksta pārdomāti un bez kļūdām, lai iegūtu labu reputāciju.
Komunikācija ar presi un organizācijas iekšējo komunikāciju pārsvarā notika ar interneta starpniecību. Tas ir ātrs un ērts veids, lai komunicētu un nosūtītu dokumentus. Mūsdienās bez interneta strādāt ir gandrīz neiespējami.
Svarīgi ir uzturēt labas attiecības ar darbiniekiem un kolēģiem, lai viņi justos motivēti un novērtēti, kas līdz ar to palīdz strādāt kvalitatīvāk.
Intervijai nepieciešams kārtīgi sagatavoties, un ir vieglāk, ja iepriekš tiek sagatavoti jautājumi. Intervijas analīze aizņem daudz laika, bet tā noder, lai saprastu galveno iegūto informāciju.
Sabiedrisko attiecību joma ir ļoti plaša, tāpēc SA speciālistam ir svarīgi būt kompetentam daudzās jomās, patstāvīgi pilnveidojot savas zināšanas.
Prakse bija ļoti interesanta, savu darbu prakses vietā vērtēju pozitīvi. Arī prakses vietas vadītājs ir apmierināts ar manis paveiktajiem darbiem.

PRIEKŠLIKUMI
1. Lai attīstītu uzņēmumu, veicināt tās atpazīstamību, nepieciešama efektīva reklāma, vairāk jāreklamē tieši tas, ko šī organizācija piedāvā.
2. Lai veicinātu atpazīstamību, organizācijai vairāk jāpiedalās gan vietējās izstādēs, gan arī starptautiskās izstādēs. Kaut vai tajās izvietojot nelielu stendu ar savu reklāmu.
3. Veicināt uzņēmuma augšanu, telpu paplašināšanos un arī jaunu darbinieku uzņemšanu. Pēc manām domām tieši jauni darbinieki varētu uzņēmumā ieviest jaunas, radošas un pavisam neredzētas idejas, tādejādi padarot uzņēmu vēl interesantāku un oriģinālāku.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация