-
Prakses atskaite
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | PRAKSES VIETAS RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Nosaukums un atrašanās vieta | 4 |
1.2. | Organizācijas darbības specifikas apraksts | 5 |
1.3. | Organizācijas struktūras apraksts un shēma, izceļot datorsistēmu un datortīklu administratora vai tā pienākumu izpildītāja vietu tajā | 7 |
1.4. | Datorsistēmu un datortīklu administratora pienākumu un tiesību apraksts šajā organizācijā | 8 |
2. | RAKSTUROT DARBA DROŠĪBAS UN UGUNSDROŠĪBAS ORGANIZĒŠANU, PLĀNOŠANU UN KONTROLI | 11 |
2.1. | Raksturot darba drošības un ugunsdrošības normatīvos aktus un dokumentus prakses vietā | 11 |
2.2. | Darba drošības un ugunsdrošības pasākumu plānošana | 12 |
2.3. | Darba drošības un ugunsdrošības noteikumu izpildīšanas kontrole | 13 |
3. | RAKSTUROT INFORMĀCIJAS AIZSARDZĪBAS PASĀKUMUS | 15 |
3.1. | Raksturot informācijas sistēmas drošības politiku prakses vietā | 15 |
3.2. | Informācijas aizsardzības pasākumu plānošana, ievērošana un kontrole | 16 |
4. | IZPĒTĪT PRAKSES NORISES VIETĀ ESOŠĀS DATORSISTĒMAS, DATORTĪKLUS UN IZMANTOJAMO LIETOJUMPROGRAMMATŪRU | 18 |
4.1. | Izpētīt prakses norises vietā esošās datorsistēmas, to licences, drošību un drošumu | 18 |
4.2. | Izpētīt datortīklu veidus, uzbūves principus un piemērotību prakses norises vietai | 20 |
4.3. | Izpētīt prakses norises vietā izmantojamo lietojumprogrammatūru, tās licences un tās piemērotību prakses vietas vajadzībām | 21 |
SECINĀJUMI | 23 | |
PRIEKŠLIKUMI | 24 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 25 |
SECINĀJUMI
Pētot uzņēmumu un veidojot prakses atskaiti autors ir secinājis:
1. SIA "UCS" ir viens no vadošajiem uzņēmumiem viesmīlības sektorā, kurš ievieš specializētas datorizētas uzskaites un vadības sistēmas viesmīlības iestādēs vairākās pasaules valstīs.
2. Uzņēmums ir konkurētspējīgs, jo piedāvā unikālus pakalpojumus un produktus.
3. Gandrīz visi standartizēti procesi uzņēmumā tiek veikti un kārtoti elektroniski, to nodrošina plašs sadarbības rīku un programmatūras klāsts, kas savā starpā ir savienoti un veido vienotu IT infrastruktūru.
4. Visi SIA "UCS" piedāvātie risinājumi koncentrējas ap viesmīlības sektoru, kur ievieš specializētas datorizētas uzskaites un vadības sistēmas. Pēdējo gadu laikā uzņēmums ir uzlabojis savus produktus, lai tos klientiem būtu parocīgāk izmantot un tie sniegtu kvalitatīvu nodrošinājumu.
5. Uzņēmums vienmēr tiecās uz to, lai klienti būtu apmierināti ar pakalpojumu kvalitāti un to cenu. Visu laiku tiek nodrošināts tehniskais atbalsts un ātra reaģēšana uz izsaukumiem.
6. Uzņēmums ne tikai apkalpo klientus, bet arī padara tos par uzņēmuma partneriem.
7. Uzņēmuma atrašanās vieta apgrūtina ātru reaģēšanu uz attāliem objektiem Latvijas teritorijā, jo uzņēmums atrodas Rīgā.
8. Lai veicinātu uzņēmuma popularitāti tiek izmantots reklāmai sociālais portāls kā www.facebook.com. Publikācija laikrakstā "Bizness&Baltija" 2009. gadā martā.
9. Ir pienācīgi izstrādāti darba drošības un ugunsdrošības pasākumi un darbinieki iepazīstināti ar tiem. Tādējādi veidojot drošu darba vidi.
10. Uzņēmuma datorsistēmu un datortīklu administratora pienākumi ir diezgan plaša spektra sākot ar visu IS drošības uzturēšanu, kontrolēšanu un beidzot ar darbinieku instruēšanu šajos jautājumos.
11. Visas datorsistēmas uzņēmumā ir darba kārtībā ar attiecīgu konfigurāciju un atbilst visiem licencēšanas programmatūras noteikumiem.
12. Tiek pielietota un izmantota droša IS lietotāju politika, kas novērš starpgadījumus. Nodrošināts stabils, drošs datortīkls, kas pilda uzņēmumam nepieciešamās vajadzības.
PRIEKŠLIKUMI
Kā priekšlikumus darba autors ir izvirzījis:
1. Uzņēmums varētu atvērt vēl kādu filiāli kāda cita rajonā, jo pagaidām viens uzņēmums apkalpo objektus pa visu Latviju.
2. Turpināt paplašināt uzņēmumu darbības zonu, kā tas tiek darīts līdz šim, piedāvājot ar vien jaunus risinājumus viesmīlības sektorā.
3. Vairāk izmantot sociālos portālus un veikt publikācijas, lai reklamētu savu uzņēmumu.
4. Piesaistīt jaunu klientus, ieinteresējot tos ar izdevīgākiem piedāvājumiem un risinājumiem.
5. Turpināt uzņēmumam pilnveidoties, piedāvājot klientiem jaunākās tehnoloģijas ieviešanu.
6. Iegādāties jaunas datorsistēmas optimālākai informācijas apstrādei.
7. Uzņēmuma darbiniekiem piedāvāt iespēju paaugstināt kvalifikāciju, lai veicinātu konkurētspēju darba tirgū.
…
Alberta Koledžas studiju procesa ietvaros paredzēto praksi veicu uzņēmumā SIA "UCS". Mācību prakse ir studiju procesa sastāvdaļa, kuras mērķis ir nostiprināt, padziļināt un praktiski pielietot apgūtās teorētiskās zināšanas datorsistēmu un datortīkla administratora specialitātei, kura tiek veikta reālā darba vidē, savā izvēlētā uzņēmumā.
Grafiskās daļas nav.
- Mācību prakses atskaite finanšu analīzē
- Prakses atskaite
- SIA "Koks" prakses atskaite
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Prakses atskaite a/s "Hansabanka"
Отчёт по практике для средней школы8
-
Prakses atskaite SIA "Evicore"
Отчёт по практике для средней школы8
Оцененный! -
Iestāžu darba organizācija un vadība - kvalifikācijas prakses atskaite
Отчёт по практике для средней школы74
-
Prakses atskaite
Отчёт по практике для средней школы27
-
Kvalifikācijas prakses atskaite. Profesija - sekretāre
Отчёт по практике для средней школы37
Оцененный!